HolgerL Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ohh shite! Sov i nesten 11timer idag. 11 timer er minimum for meg i helgene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har rundt 6. Skammelig, nå i sommerferien. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har rundt 6. Skammelig, nå i sommerferien. du er ikke alene Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det sliter med jobb, som sagt. :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ulven? nei....vent....kanskje. Husker faktisk ikke. Ulven er vel ikke nedlagt? Enda en mail: Så du skal grille med kompisene....?sikkert kosli det.....=) Vel, altså eg kommer sikkert til å sitte litt på benken eller noe og slippe tankene løs, så eg kommer sikkert til å være der en stund..... Håper at du klarer å komme .....*tihi*..... Må vel psyke meg litt opp eg også....ehehe.... men hunden må på tur, så....eg skal ned der anyways....... ...oyoy......no e eg litt shaky:/ hehe.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Super Mario Bros. 3 er moro. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 No picures for you. Hehe så ett bilde av henne for en stund siden og hun var søt. Vi får se idag. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Come On Dude ( Thx dimdal ) Endret 5. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 common dude Come on?* common = vanlig, allminnelig Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ohh shite! Sov i nesten 11timer idag. 11 timer er minimum for meg i helgene. Jeg sover ca 6 timer hver natt nå. Må opp kl halv 8 Mandag-Fredag pga jobb. Funker egentlig ganske greit. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Opp halv åtte? Begynner på jobb 06:50 jeg... Totalt på tverke med min foretrukne livsstil, men, men... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Opp halv åtte? Begynner på jobb 06:50 jeg... Totalt på tverke med min foretrukne livsstil, men, men... Jeg begynner 23.00 og slutter 07.30 jeg.. Passer meg flott. Spesielt siden jeg gjør det samma på jobb som hjemme; Surfer, ser film, spiser og drikker brus.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Da skal jeg begynne og formatere og legge inn slack.. Wish me luck Endret 5. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tja ja, I kveld har jeg fri! Skal bli morro... Får en kompis på besøk å gode greier! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har begynnt å få noen merkelige anfall, Kjennes ut som om noe holder på å gjøre så jeg nesten må nyse, spruddlende følelse i hodet. Blir svimmel og får vondt i hodet, føles nesten som trykk. kjenner en merkelig lukt av noe som minner om varm plast, men det er bare innbillning. Jeg må gå på et mørkt kaldt rom (soverommet) til det går over. Det er varmt her, men har spist og drukket så det er ikke mangel på noe sånnt. Noen som vet hva det kan være? Alvorlig? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ohh shite! Sov i nesten 11timer idag. 11 timer er minimum for meg i helgene. Jeg sover ca 6 timer hver natt nå. Må opp kl halv 8 Mandag-Fredag pga jobb. Funker egentlig ganske greit. I natt/dag sov jeg 16/17 timer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har begynnt å få noen merkelige anfall, Kjennes ut som om noe holder på å gjøre så jeg nesten må nyse, spruddlende følelse i hodet. Blir svimmel og får vondt i hodet, føles nesten som trykk. kjenner en merkelig lukt av noe som minner om varm plast, men det er bare innbillning. Jeg må gå på et mørkt kaldt rom (soverommet) til det går over. Har du lekt med hvitt pulver igjen nå..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg