SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ohh shite! Sov i nesten 11timer idag. :S Ka er det med meg og sovingen min i det siste. Jeje nå skal eg dra fram korte bukser og kanskje noe svømme greier siden vi skal ut og grille/bade/whatever. Blir sikker kult. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Allergisk? Ja faktisk! på en måte! Endret 5. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ouch. pyy. Jaja du kan jo være ute og kose deg fordet. eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ouch. pyy. Jaja du kan jo være ute og kose deg fordet. eller? Hvorfor gå ut når man kan sitte her..? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ouch. pyy. Jaja du kan jo være ute og kose deg fordet. eller? Jepp, er kun mot kaldt vann da, og vannet er desverre for kaldt enda.. Egentlig som et dop ;P Når jeg bader i 15 min i kaldt vann, ligger jeg helt utslått den neste timen/halvtimen! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm, derfor du alltid er her oppe i Tromsø og bader på vintern Sc0ot?! He he, nå skal jeg ut og grille! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 God morgen! Noe spesielt som skjer? Det er ikke tilfeldigvis noen som har lyst til å kode meg en side? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm, derfor du alltid er her oppe i Tromsø og bader på vintern Sc0ot?! He he, nå skal jeg ut og grille! Fikk vite at jeg kan dø av isbad når jeg snakket med hudlege i vinter .. Så ja, derfor jeg ikke er der :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jaja, isbad er vel egenlig ikke noe å trakte etter uansett.. jeg klarer det ikke, iallefall. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jaja, isbad er vel egenlig ikke noe å trakte etter uansett.. jeg klarer det ikke, iallefall. Har du prøvd? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ohh shite! Sov i nesten 11timer idag. :S Ka er det med meg og sovingen min i det siste. Jeje nå skal eg dra fram korte bukser og kanskje noe svømme greier siden vi skal ut og grille/bade/whatever. Blir sikker kult. Bade/grille på nordnes? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jaja, isbad er vel egenlig ikke noe å trakte etter uansett.. jeg klarer det ikke, iallefall. Har du prøvd? tja, isbad for meg er på standa like etter påska.. ikke noe is, men pokker så kaldt. har prøvd en gang. aldrig meire, sier jeg bare. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 .. Synes vannet er kaldt enda jeg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er så lei dette JÆVLA dritt været... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er så lei dette JÆVLA dritt været... Jeg og, litt sol her nå.. Men er fortsatt drittvær omtrent hele tiden! .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Ohh shite! Sov i nesten 11timer idag. :S Ka er det med meg og sovingen min i det siste. Jeje nå skal eg dra fram korte bukser og kanskje noe svømme greier siden vi skal ut og grille/bade/whatever. Blir sikker kult. Bade/grille på nordnes? Nei desverre. Har faktisk lyst å griller på gamle nabolaget mitt men vi har 2hunder som vi slipper løs mens vi koser oss. Blir litt stress på nordnes og alle hundene der. Vi skal på en nedlagt militærbase som ligger nærmt os. Husker ikke ka den heter. Fikk en mail idag btw. Vel, tenkte eg sku gå tur i halv elleve-elleve tiden ikveld...... Går ned til vannet eg...meg og Micky......=) Så, hvis du ska ut en tur då, så........ja, kanskje eg ser deg då.....=) Vel vel..... vi snakkes! MAsse klem, og kyss.... Dette er jente som eg har vært på flørteren med i noen mnd'r. Er litt veldig nervøs. Endret 5. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ow0owow0ow0ow0wo0 .. *synge* Løøøøve is in tha air.. hehe.. Lykke til SnøHund.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Wee...skal på kaptein sabeltann på torsdag Fikk gratis biletter av jobben Tar meg en tur ned på butikken, lyst å pilse litt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg