scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 .. folk som er våkne ja.. Noen som har peiling på Linux? Vurderer og gå over til Knoppix eller noe sånnt! Men finnes det MSN klient til linux? Winamp? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Winamp-plugin tråd. Lurte på om noen er enig med Neophus? Er det så fælt å ha det litt gøy? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 .. folk som er våkne ja.. Noen som har peiling på Linux? Vurderer og gå over til Knoppix eller noe sånnt! Men finnes det MSN klient til linux? Winamp? Amsn. Hadde det på skolen før. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ok.. Trur jeg smeller inn noe etterpå! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tøs - Gressløk kanskje, det funker ja AA.. Gressløk.. Purreløk funker bedre Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Winamp-plugin tråd.Lurte på om noen er enig med Neophus? Er det så fælt å ha det litt gøy? djizez sinna han var.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Winamp-plugin tråd.Lurte på om noen er enig med Neophus? Er det så fælt å ha det litt gøy? djizez sinna han var.. AHhaha.... :!: Sikkert dårlig dag på jobben Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva har jeg gjort for å fortjene dette ? Ringt og vekket meg midt på natten? Så det er du som står bak alt møkket som skjedde meg igår *sende regning på 18.000* Anyway, hvem var så alle disse folkene som var så viktige at du ikke kunne ta telefonen 03.00 natt til søndag ? *kremt* kunder ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det var nok typen min Jeg whiner alltid når han svarer telefonen midt på natten (hvis jeg sover i samme seng), så jeg fant ut at jeg ikke kunne gjøre det heller. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Scoot: http://amsn.sourceforge.net Hvilken distro? Knoppix kjører du jo som oftest bare fra en cd.. det "Legger" du jo ikke inn, så da må du eventuellt montere en av windowspartisjonene for å kunne legge inn AMSN... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Gjeeesp for en død dag, våknet 8.30 å har enda ikke våknet helt Får zappe litt på TV'n å se om det er no... *Bestiller pizza* Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg laga en pizza i går..Kan jo bare varme den opp og VIPS, så er det middag Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Stod opp kl 6. Kom nettop hjem fra jobb.. slit. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Scoot: http://amsn.sourceforge.net Hvilken distro? Knoppix kjører du jo som oftest bare fra en cd.. det "Legger" du jo ikke inn, så da må du eventuellt montere en av windowspartisjonene for å kunne legge inn AMSN... Blir slackware 10. Skal formatere litt i kveld eller i morgen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Slackware 10 er knotete. Må legge inn så mye ekstra og flytte filer for å få noe som helst til å fugere. Men etter du har gjort det er det bare kos. Edit: Kanskje det bare er 2.6.7 kernelen som er knotete? Endret 5. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Står her på quarten nå, det regner, eller det regnte En god del folk i byen, så hvem flere er her nede? Står i djuice teltet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Slackware 10 er knotete.Må legge inn så mye ekstra og flytte filer for å få noe som helst til å fugere. Men etter du har gjort det er det bare kos. Edit: Kanskje det bare er 2.6.7 kernelen som er knotete? Lyst på en utfordring nu Prøver slackware, har brukt 8.1 som server distro før! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Da burde det jo gå greit. Er bare så mange som aldri har vært borti linux før som skal starte med slackware fordi det er "tøft med avanserte distroer". Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Da burde det jo gå greit. Er bare så mange som aldri har vært borti linux før som skal starte med slackware fordi det er "tøft med avanserte distroer". heheh, nei, kjører BSD på serveren min nuh, beste server distro spørru meg.. Bare vil fjerne meg med windows.. er så lei nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg