Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
æææ! hadde nettopp mareritt. drømte at jeg var i et romskip, og så ble romskipet kidnappet av aliens. de tok over alt de elektroniske, inkludert pc'en min og de to mobiltelefonene mine :(

 

*fnis* jeg har for god fantasi

eg husker ikke drømene mine en gang eg... :(

 

men eg har mistanker om at det omhandler :love:

:D

 

*trøtt*

 

God Natt!

 

*legge seg*

 

(btw. skal sende et good old faschioned brev til ei jente eg har likt lenge nå, i morgen :love:)

Lenke til kommentar

Nikkor - var noe slikt ja.

 

Idag har forresten vært min værste dag... Trur at det er noe som sier at dersom man har hatt en skikklig fet dag så må dagen etter bli et helvete.

 

Lørdag var en fet dag, masse damer , fyll og bare kos.

Voknet opp på søndag med perfekt form, ingen fyllesyke eller noe.

 

Det har startet å komme ulyder ifra girkassa på bilen så jeg skulle sjekke om det var nok olje i den, det var det men det var noe spon der og olja så gammel ut, byttes til mandag. Men da jeg satt på speedwire'n igjen så gikk den ut bak på instrumentet og da må jeg ut med halve dashbordet for å få den på plass. :mad:

 

Senre skulle jeg teste en biladapter for laptop og denne har fungert utmerket på en annen laptop, samme spenning og alt. Smetta den over på min ....dødt... ville ikke starte, prøvde orginal adapteren min.... fortsatt død... batteri... død... Så nå har en halvt år gammel 3Ghz laptop med 1Gb ram , 80 Gb disk og DVD brenner gått til helvete. Håper bare at dette kan gå som en garantisak, selv om laderen er uorginal...

Med min flaks så gjør det nok ikke... :mad:

Ellers så har bikkja vært en prick idag og bare mast mast mast mast mast... Jaget katter og annet piss og bare vært drittsekk med meg :mad:

Hva har jeg gjort for å fortjene dette ? :cry:

Lenke til kommentar

Vel...

Hun har sagt hun skal komme i slutten av Juli, men vet ikke helt jeg.

Men får sjå, møter hun nok en annen gang uannsett.

 

Wii, i høst ferien skal jeg til Florida sammen med en kamerat.

Neste sommer ferie skal jeg til Texas sammen med en annen kamerat, vi skal møte en av verdens beste CS claner. :w00t:

 

Blir litt kult. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...