Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hauketo, aldri hørt om :p

Går på Oslo Katedralskole VGS jeg :p

ømg? værste sosse-jeg-har-langt-hår-og-får-penger-av-pappa-til-mye-rart.no skolen?

PS: Hørte dere om de nordseter folka som fikk juling av hauketo folka? hauketo har fått skikkelig dårlig snakk i media..

Katta er IKKE en sosseskole for fem øre... det er den minst sossete skolen (sammen med nissen) i hele Oslo FFS!

For å si det sånn, over 75% stemte rødt på skolevalget. JESUS!

Jeje.. Haltan, hvor bor du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj. Nå er det snø på gresset utenfor. Og jeg må kjøre moped til skolen imorgen (eller stå opp 30min før og ta buss, det kommer nok ikke til å skje) Det blir glatt, veldig glatt. Status dekk: ikkeno spor bak, ikkeno spor foran. Herlig med andre ord. Blri sikkert varmt og godt også

Lenke til kommentar
Æsj. Nå er det snø på gresset utenfor. Og jeg må kjøre moped til skolen imorgen (eller stå opp 30min før og ta buss, det kommer nok ikke til å skje) Det blir glatt, veldig glatt. Status dekk: ikkeno spor bak, ikkeno spor foran. Herlig med andre ord. Blri sikkert varmt og godt også

Hehe, jeg og noen andre var hos en kamerat i dag, og jeg kom nettopp hjem fra en kald og glatt mopedtur. Måtte kjøre en annen kamerat hjem, men det er helt greit :)

Moped på høsten/vinteren = best! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Uff, nettopp kranglet med en venninne.. Hun er skikkelig bitchy nå.. Sier at jeg alltid avlyser avtaler, bryr meg bare om meg selv og alt skal passe inn i mitt tidsskjema..Blir så sur, lei meg og provosert.. Jenter!! :grumpy:

Lenke til kommentar
ikke spesiellt nei... men katta er fullt av rare folk.. les: kjedelige nørds. ikke sosser

Mulig du har rett, men jeg ser det slik:

|-----------------------|-----------------------|
   |                             |                            |
Sosser                  Andre folk*               Wollaer

Ergo er sånne som folka på skolen din nærmere sosser enn folka på skolene jeg nevnte, for der er det wolla-folk... :))

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Skrev det på msn til deg nå. Ja, avlyser iblant, men ikke uten god grunn. :grine:

Jaja, uansett, uten noe mer forklaring. Natta. Ha en fin helg...!!

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...