sparks Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hauketo, aldri hørt om Går på Oslo Katedralskole VGS jeg ømg? værste sosse-jeg-har-langt-hår-og-får-penger-av-pappa-til-mye-rart.no skolen? PS: Hørte dere om de nordseter folka som fikk juling av hauketo folka? hauketo har fått skikkelig dårlig snakk i media.. Katta er IKKE en sosseskole for fem øre... det er den minst sossete skolen (sammen med nissen) i hele Oslo FFS! For å si det sånn, over 75% stemte rødt på skolevalget. JESUS! Jeje.. Haltan, hvor bor du? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg bor på slemdal... er jeg soss spør du, NEI. (og ja, jeg er dritlei av det spørsmålet) Jeg er utagerende rød og ikke spesiellt rik. Takk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Flott, da er vi 2. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Du bor på slemdal? EDIT: gidder ikek spamme mer i SO3 for vår lille samtale, men nei, det hadde ikke vært dumt.. Endret 13. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nei, på hauketo Hadde det uansett vært dumt? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noens her som vet hvordan jeg setter opp epost konto på t610? (hotmail...) Gode nyheter: Skattelista tror jeg er 16, så jeg slipper skatten! Takket være Leipsland har vi fått forklaring på hvorfor i helge jeg fikk frikort for noen måndter siden Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 HalTan, ser du på min skole som soss da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Takket være Anders er jeg i bedre humør enn på lenge..! (Hadde det ikke vært for at han er SO motstander hadde jeg takket ham ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 HalTan, ser du på min skole som soss da? jeg vet ikke en dritt om Grefsen for å være ærlig... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nå har jeg endelig fått ferdig maskina mi, serveren altså. Endelig ferdig med skruing og stripsing og koblinger...Endelig! Har ikek styret med annet idag nesten.... Imorgen skal jeg til arendal trur jeg..viss ikke til lørdag da.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tja, vil si at Hellerud, Manglerud, Etterstad, Sogn, Stovner og mange fler er mindre sossete enn Katta..? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Æsj. Nå er det snø på gresset utenfor. Og jeg må kjøre moped til skolen imorgen (eller stå opp 30min før og ta buss, det kommer nok ikke til å skje) Det blir glatt, veldig glatt. Status dekk: ikkeno spor bak, ikkeno spor foran. Herlig med andre ord. Blri sikkert varmt og godt også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Tja, vil si at Hellerud, Manglerud, Etterstad, Sogn, Stovner og mange fler er mindre sossete enn Katta..? ikke spesiellt nei... men katta er fullt av rare folk.. les: kjedelige nørds. ikke sosser Endret 13. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Æsj. Nå er det snø på gresset utenfor. Og jeg må kjøre moped til skolen imorgen (eller stå opp 30min før og ta buss, det kommer nok ikke til å skje) Det blir glatt, veldig glatt. Status dekk: ikkeno spor bak, ikkeno spor foran. Herlig med andre ord. Blri sikkert varmt og godt også Hehe, jeg og noen andre var hos en kamerat i dag, og jeg kom nettopp hjem fra en kald og glatt mopedtur. Måtte kjøre en annen kamerat hjem, men det er helt greit Moped på høsten/vinteren = best! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Joda, Honda Wallaroo er vintermopedenes konge den. Men drit uten spor i fordekk eller bakdekk. Bakdekket har null spor midt på, i fordekket kan man iallefall se spor. Litt drit å ligge i 70 og begynne å skli. Har hatt for mye flaks med sånn, en dag så går det ikke mer. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Uff, nettopp kranglet med en venninne.. Hun er skikkelig bitchy nå.. Sier at jeg alltid avlyser avtaler, bryr meg bare om meg selv og alt skal passe inn i mitt tidsskjema..Blir så sur, lei meg og provosert.. Jenter!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ikke spesiellt nei... men katta er fullt av rare folk.. les: kjedelige nørds. ikke sosser Mulig du har rett, men jeg ser det slik: |-----------------------|-----------------------| | | | Sosser Andre folk* Wollaer Ergo er sånne som folka på skolen din nærmere sosser enn folka på skolene jeg nevnte, for der er det wolla-folk... ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Uff, nettopp kranglet med en venninne.. Hun er skikkelig bitchy nå.. Sier at jeg alltid avlyser avtaler, bryr meg bare om meg selv og alt skal passe inn i mitt tidsskjema..Blir så sur, lei meg og provosert.. Jenter!! Hvem da? Du har jo avlyst et par avtaler..? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Skrev det på msn til deg nå. Ja, avlyser iblant, men ikke uten god grunn. :grine: Jaja, uansett, uten noe mer forklaring. Natta. Ha en fin helg...!! Endret 13. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hehehe Daniel. Nå er jeg sulten, lurer på om jeg skal lage meg noe skikkelig godt, men vet liksom ikke. Jeg er forresten superfornøyd med ommøbleringen i dag. Thea: I sånne situasjoner pleier man som oftest ikke å mene alt man sier. Ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg