SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 OMG! Begge føttene med blemmer. Gikk laaang tur med venner og hundene. Fanken at eg ikke har kamera å ta bilde med. Gikk fra loddefjord til godvik og rundt en lang omvei der det er noen innsjøer og tilbake. Er helt ferdig og hunden gadd ikke engang spise. Den bare gikk og la seg i sengen sin. :!: Ahh nå venter eg på middag og så blir det fotball kamp på tv og pils. Muligens her eller med kompiser. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hehe, Amerikansk Staffordshire Terrier (skrev jeg det rett?) er vel ikke de aller sprekeste hundene i forhold til turgåring. Men nå er det middag, sjølfanga laks. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ble det celeron anette_ ? Hun var flink å hørte på meg på alle punkter hehe Ble vist en XP 2500+ God prosessor. Takk gud, takk HOAX! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jo de er det. Men min er 8mnd idag så den er litt valpete enda. Han har bedre kondis en min søsters border collie/husky mix. Hun er lyn kjapt og han klarer aldri å løpe like fort men han er nærmest utrøttelig i forhold. Vi gikk ikke bare tur da. Kastet pinner ned noen sinnsyke bakker for å trøtte de så fikk vi de til å svømme mye. Han her ville lekt enda mer hvis han kunne men han vet ikke hans grense. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 SnowDOG_ - Hehe noen som kommer til å få sove godt i natt ihvertfall. Vakthund i hvilemodus Blir vel bra å slappe av med en øl å fotball snart Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jo de er det. Men min er 8mnd idag så den er litt valpete enda. Han har bedre kondis en min søsters border collie/husky mix. Hun er lyn kjapt og han klarer aldri å løpe like fort men han er nærmest utrøttelig i forhold. Vi gikk ikke bare tur da. Kastet pinner ned noen sinnsyke bakker for å trøtte de så fikk vi de til å svømme mye. Han her ville lekt enda mer hvis han kunne men han vet ikke hans grense. Akkurat samme med min border collie. Han er lynrask på korte strekk, men blir helt skutt om vi sykler 5-6km i relativt rolig tempo. Endret 4. juli 2004 av Peterman Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hm.. kanke ha hund jeg.. Jævla allergi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Scoot: Hva med schanusere og slike hunder som ikke røyter? Skal vist være allergi vennlige og dessuten har det kommet en spray som gjør at de mest allergi syke mennesker han ha hund uten å reagere nesten. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Niice, skal jeg vurdere når jeg flytter hjemmefra.. and thats like 2818985 years from now Forresten, skal prøve og selge båt motoren min, noen som vet om sider der man annonserer gratis ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Den var litt vill :!: 1: jeg har 700 innlegg 2: jeg er på 14 plass på HW.no sitt Pulse lag 3: CodeBreaker er ferdig, og jeg får sove i min egen seng Det har vært et koselig LAN, til tross for at det var litt kjip oppmøte (fortsatt noen hundre, så det var ikke tomt ) Så var det USA om noen veldig korte dager! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Tja, hva med finn.no eller qxl.no? Hmm, nå skal jeg lage meg frokost! Endret 4. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tja, hva med finn.no eller qxl.no? Hmm, nå skal jeg lage meg frokost! finn.no ekke gratis Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Er det ikke det? Hmm, har aldri prøvd det da...! Ja ja, tror jeg lager meg havregrøt! (Fattigmannskost, til en fattig mann!) EDIT: Glem båt.no jo mindre du skal først lage din egen webside og selge på! Endret 4. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tja, hva med finn.no eller qxl.no? Hmm, nå skal jeg lage meg frokost! finn.no ekke gratis Men mest effektiv! Garantert MASSE treff! La ut en skjerm for salg, tok 2 timer så hadde jeg en kjøper Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 heh, får se hvordan annonsen min på autodb.no går først Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Følger ikke med jeg, men hva selger du? Lenke til kommentar
hce Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kanskje jeg må legge ut det gode gamle Matrox Millenium kortet mitt for salg, med 4MB VRAM!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg