Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

OMG! Begge føttene med blemmer. Gikk laaang tur med venner og hundene. Fanken at eg ikke har kamera å ta bilde med. Gikk fra loddefjord til godvik og rundt en lang omvei der det er noen innsjøer og tilbake. Er helt ferdig og hunden gadd ikke engang spise. Den bare gikk og la seg i sengen sin. :!:

 

Ahh nå venter eg på middag og så blir det fotball kamp på tv og pils. Muligens her eller med kompiser. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo de er det. Men min er 8mnd idag så den er litt valpete enda. Han har bedre kondis en min søsters border collie/husky mix. Hun er lyn kjapt og han klarer aldri å løpe like fort men han er nærmest utrøttelig i forhold. Vi gikk ikke bare tur da. Kastet pinner ned noen sinnsyke bakker for å trøtte de så fikk vi de til å svømme mye. Han her ville lekt enda mer hvis han kunne men han vet ikke hans grense.

Lenke til kommentar
Jo de er det. Men min er 8mnd idag så den er litt valpete enda. Han har bedre kondis en min søsters border collie/husky mix. Hun er lyn kjapt og han klarer aldri å løpe like fort men han er nærmest utrøttelig i forhold. Vi gikk ikke bare tur da. Kastet pinner ned noen sinnsyke bakker for å trøtte de så fikk vi de til å svømme mye. Han her ville lekt enda mer hvis han kunne men han vet ikke hans grense.

Akkurat samme med min border collie. Han er lynrask på korte strekk, men blir helt skutt om vi sykler 5-6km i relativt rolig tempo.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...