Hoax Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Godt beregnet Poster i hytt og pine så det var ikke med hensikt hehe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det var jo AnAnAs som ga oss post 31337 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Den posten var så dårlig at den tellte ikke med som søppel engang... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Uff snakk om å få falske forhåpninger... Kl 04.30 inatt så sendte jeg melding til ei jente og la telefonen ned rett vedsiden av meg.... Etter kort tid ringte telefonen. WOW, hu er jo våken. Tar telefonen...... WTF ?!? Hartge ringer, full og har nettopp kommet fra Nachspiel. Og jeg som trudde det var ei jente som skulle ringe... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ...og allyse driver å terror-ringer meg tidlig på morran. makan altså. på en søndag. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg var ikke full.. men beutiful Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg var ikke full.. men beutiful sant det pus ... *PuRrrRR* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 *purr purr* kommer bilder senere i dag.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Mornings! Det er nå siste dagen her på LAN, og ikveld er det fotball! Ikke nok med det, jeg reiser på tirsdag! YEAH! Skal lage en tråd ala Loffelur sin Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Gjett hvem som sitter på 9.6 i Nederland! Går ufattelig sakte. Er så vidt jeg gadd å komme inn her, men jeg kom inn her alikavell, bare for dere. [standard-feriekort-skriving] Her er jeg i Nederland med masse godt mat og drikke. Jeg har det veldig fint. [/standard-feriekort-skriving] .......helt greit her.. Sommerkos og klem fra ahpadt. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) *purr purr* kommer bilder senere i dag.. Noooo, please don't! Kankskje ikke så lurt å si det til en moderator Edit: Endret 4. juli 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er så vidt jeg gadd å komme inn her, men jeg kom inn her alikavell, bare for dere. Takk, det varmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Uff snakk om å få falske forhåpninger... Kl 04.30 inatt så sendte jeg melding til ei jente og la telefonen ned rett vedsiden av meg.... Etter kort tid ringte telefonen. WOW, hu er jo våken. Tar telefonen...... WTF ?!? Hartge ringer, full og har nettopp kommet fra Nachspiel. Og jeg som trudde det var ei jente som skulle ringe... ...og allyse driver å terror-ringer meg tidlig på morran. makan altså. på en søndag. Hrmp. Jeg får aldri slike god morgen vekkinger Har nettopp vært å sett på norske bandet Kloroform. Utrolig bra. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hrmp. Jeg får aldri slike god morgen vekkinger Gi meg et nummer og du blir vekt... Og hvis du liker det så kan jeg gjerne puste tungt i røret og si "b-real" (nej, jeg har ikke astma) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 På tide å slakte regnings bunken igjenn, noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hrmp. Jeg får aldri slike god morgen vekkinger Gi meg et nummer og du blir vekt... Og hvis du liker det så kan jeg gjerne puste tungt i røret og si b-real" (nej, jeg har ikke astma) Ditt perversje SJVIIIIIN! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jeg må få litt vent'e litt steam her... Jeg har endelig fått jobb etter 13mnd på markedet!! Det er til og med en skikkelig jobb, driftstekniker (data/servere), i Oslo. Så nå skal jeg ta steget ut i den store verden, inn i den største urbane jungelen her i landet. Weeee! allyse, Hartge, AnAnAs og andre, Oslo; Here I come! =) edit: leif, hva ellers? Endret 4. juli 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Men nå skal ejg spille rollespill (Exalted), ha en fin kveld alle SO3 lesere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg