Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff snakk om å få falske forhåpninger...

 

Kl 04.30 inatt så sendte jeg melding til ei jente og la telefonen ned rett vedsiden av meg.... Etter kort tid ringte telefonen. WOW, hu er jo våken.

Tar telefonen...... WTF ?!? Hartge ringer, full og har nettopp kommet fra Nachspiel. Og jeg som trudde det var ei jente som skulle ringe...

Lenke til kommentar

Gjett hvem som sitter på 9.6 i Nederland!

 

 

:(

 

 

 

Går ufattelig sakte. Er så vidt jeg gadd å komme inn her, men jeg kom inn her alikavell, bare for dere. ;)

 

[standard-feriekort-skriving] Her er jeg i Nederland med masse godt mat og drikke. Jeg har det veldig fint. [/standard-feriekort-skriving] :roll:

 

.......helt greit her.. :p

 

Sommerkos og klem fra ahpadt.

Lenke til kommentar
Uff snakk om å få falske forhåpninger...

 

Kl 04.30 inatt så sendte jeg melding til ei jente og la telefonen ned rett vedsiden av meg.... Etter kort tid ringte telefonen. WOW, hu er jo våken.

Tar telefonen...... WTF ?!? Hartge ringer, full og har nettopp kommet fra Nachspiel. Og jeg som trudde det var ei jente som skulle ringe...

:lol:

 

 

...og allyse driver å terror-ringer meg tidlig på morran. makan altså. på en søndag.

Hrmp.

Jeg får aldri slike god morgen vekkinger :mad:

 

 

 

Har nettopp vært å sett på norske bandet Kloroform. Utrolig bra.

Lenke til kommentar

Jeg må få litt vent'e litt steam her...

 

Jeg har endelig fått jobb etter 13mnd på markedet!!

 

Det er til og med en skikkelig jobb, driftstekniker (data/servere), i Oslo. Så nå skal jeg ta steget ut i den store verden, inn i den største urbane jungelen her i landet. Weeee!

 

allyse, Hartge, AnAnAs og andre, Oslo; Here I come! =)

 

edit: leif, hva ellers?

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...