Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, det finnes altfor mange lettlurte og kåte folk i verden.. :yes:

 

Nina, 18 fra Sverige som nettopp har fått seg digicam, fikk 10 e-mailer fra menn som ville gi vekk invites mot noen bilder, og det i løpet av 10 minutter etter at annonsen var posta.. :innocent:

 

Så nå har jeg GMail, har ikke helt skjønt oppsettet enda, men det erke så farlig.

Åssen ser jeg om jeg kan gi noen invites..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Åssen ser jeg om jeg kan gi noen invites..?

Les 'guide' som ligger der inne.

 

Vant mess-tv quizen :w00t: En dvd. GG til alle som prøvde seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Stod om det her på forumet, husker ikke hvor. Søk på gmail.

 

Fikk slengkyss av programlederhomoen fordi jeg kalte ham søten :cool: Ingen fordommer her i gården.

Lenke til kommentar
Stod om det her på forumet, husker ikke hvor. Søk på gmail.

 

Fikk slengkyss av programlederhomoen fordi jeg kalte ham søten :cool: Ingen fordommer her i gården.

Det kom visst en melding i inboxen om man fikk mulighet for Invites..

 

Om du kaller programlederen for "søten", er det ikke rart han gir deg slengkyss.. :roll:

Lenke til kommentar
Les 'guide' som ligger der inne.

 

Vant mess-tv quizen :w00t: En dvd. GG til alle som prøvde seg.

Kult! Gratulerer :cool:

 

 

 

Marvil - LoL Good going :thumbup:

 

Det sies at du får invites etter en uke, hvor mange invites kommer ann på hvor mye du bruker kontoen. Har snart hadd min Gmail i en uke å brukt den mye... Skal si fra når jeg finner ut noe.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
:ermm: Attention whore, or just regular whore?

La oss bare være enige om at jeg sliter! :blush::thumbdown:

 

Nå skal jeg ta bussen til Skjetten, være hos faren min for første gang og dra på ferie med han på toppen av det hele (pluss resten av familien da). Kan bli interessant. I tillegg sa typen min på bursdagen sin i går at han har mistet litt følelser for meg. SMART Å SI NÅR JEG SKAL VÆRE BORTE I EN MÅNED!! :ohmy: Jaja, hvis han gjør noe, så er han ikke verdt det uansett. Pluss at jeg går igjennom en liten krise her nå - jeg finner ikke bikinitrusa mi! Ja, liten bagatell,men nok til å få meg til å flippe ut. :whistle:

 

God sommer! Spis ananas, drikk ananasbrus; TENK ananas! :w00t:

Lenke til kommentar

God tur HalTan og Thea! :)

 

Mamma og Pappa er redd for at jeg skal bli nerd de ihvertfall, og lillesøster kaller meg det hvis hu er sur fordi dataen er opptatt :p Også er de vist redd for at jeg skal ha data på rommet, de har liksom tusen grunner for det. Og mamma var faktisk redd for at jeg ikke skulle ha flatskjerm :ermm: , så da får jeg det til bursdagen min :)

 

Noen som har noen erfaringer med bestillinger fra komplett? Håper de ikke har ferie nå! Jeg MÅ ha delene innen torsdag..

 

Edit: Leif :( igjen...

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Hele saken med rumpeknull i går var forresten ikke at jeg har hatt det; men at jeg var så full i går at jeg så på to stk ha det. På toppen av alt hadde de det oppå sengen jeg hadde spydd på en time før. NAM! :nei:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...