The Stig Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm, lurte litt på om jeg skulle sette på Spider-Man... Likte den egentlig ikke, men toa kommer jo og da må man jo huske alt! (*Hail Cola, Hail Cola* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tja.. Sitter på jobben, ser Bad Boys 2, spiller poker på nettet, spiser chips og drikker cola.. Yeah, you go Marvil! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm, lurte litt på om jeg skulle sette på Spider-Man...Likte den egentlig ikke, men toa kommer jo og da må man jo huske alt! Hmm... Kanskje jeg skal se Spiderman 2? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) God morgen folkens. Visste ikke at det var så mange så tidlig oppe () Når kom spiderman2 ut? Kanskje på tide å slutte å scripte så mye og få med meg hva som skjer i verden, vg.no er nok en fin resurs. Vurdere å begynne å lese den. Nå skal jeg gå å fikse meg litt frokost. Tror jeg skal teste ut ett nytt prosjekt her, drikke mer vann og mindre brus. Noen forslag til smakstillsettere til vann som gjør at det liksom ikke smaker så veldig vann. Isbiter er jo kjekt, kaldt vann er godt. Vedder på at ananas ikke får lov til å være på forumet fordi da, i følge moren, kommer hun til å bli en nerd. () Mange mødres frykt det der. Rart i grunn. edit: stygg leif. Endret 4. juli 2004 av LoS Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kor får dere all den infoen om ananas? Fins det en egen board for thea? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tidlig oppe? Seint i seng! Spiderman 2 har ikke kommet i Norge enda... Men jeg har kjøpt den altså! Prøv med sitron oppi. Personlig mener jeg det smaker relativt dårlig, men hvem vet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 @Purify; Man må "jobbe2 for å overleve.. @Snowdog; Ja.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 God morgen folkens. Visste ikke at det var så mange så tidlig oppe () Når kom spiderman2 ut? Kanskje på tide å slutte å scripte så mye og få med meg hva som skjer i verden, vg.no er nok en fin resurs. Vurdere å begynne å lese den. Nå skal jeg gå å fikse meg litt frokost. Tror jeg skal teste ut ett nytt prosjekt her, drikke mer vann og mindre brus. Noen forslag til smakstillsettere til vann som gjør at det liksom ikke smaker så veldig vann. Isbiter er jo kjekt, kaldt vann er godt. Vedder på at ananas ikke får lov til å være på forumet fordi da, i følge moren, kommer hun til å bli en nerd. () Mange mødres frykt det der. Rart i grunn. edit: stygg leif. Bøllete foreldre vettu... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nå skal jeg og en kompis rævkjøre quizen på mess-tv. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nå skal jeg gå å fikse meg litt frokost. Jeg laga meg taco til frokost, nå nylig, jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Lagde meg 2skiver og drakk en halvliter med cola og skulle legge meg men er klin våken. Har lyst å stå opp tidlig idag så eg ikke kaster bort finværet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Legger meg 8, står opp 18, griller, pilser, ser fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Første poeng til oss, defin1te Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nei, er slik hos alle. da er gmail usj... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nå skal jeg gå å fikse meg litt frokost. Jeg laga meg taco til frokost, nå nylig, jeg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Spiderman 2 har ikke kommet til Norge enda, men 8. Juli kommer den... Hmm, sitter og vurderer om jeg skal bare være oppe eller sove til kl 18..! Endret 4. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Rent bord på mess-tv. Film vettu, lett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Rent bord på mess-tv. Film vettu, lett. Snakk om bortkasta penger da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Snakk om bortkasta penger da.. Ikke jeg som betaler. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Nå skal jeg gå å fikse meg litt frokost. Jeg laga meg taco til frokost, nå nylig, jeg Taco er digg! Blir bare det vanlige hos meg egentlig. 4 brødskiver med massevis av smelta ost ost! SnowDOG_: forum.ananas.no Forresten, det med vannet, har testa med sitron. Er digg det egentlig, en liten stund. Hvis ikke så bare tar du oppi mer og mer helt til du nesten drikker essensen ren Endret 4. juli 2004 av LoS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg