The Stig Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hmm, dette med egen katogori med 3D burde seriøst vært tatt opp.. Hmm, nå er jeg lei av og spille! EDIT: Sir, all leifs have been executed! Endret 4. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Fisket i gaularvassdraget. Favoritt elven min som ligger i sogn og fjordane. Norges vakreste fylke. Har bilde av den liggende ett sted. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Her er 15kg's laksen. Den ved siden av tok svogeren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Herregud jeg er så full. Jeg har ghjørme over alt. Jeg dat et eller annet sted og jeg er på vei hjem til F-Camp. Jeg skulle se soilwork men jeg er så full at det er ikk e vits i at jeg blir her lengere. Jeg går og legger meg og får med meg Muse i morra. Blir sikkert bra...Fan, jeg savner norge og jeg savner #hw.no. Love you guys. Dere betyr sykt mye, fordi om jeg er en hestkuk av og til så betyr der sykt mye for meg. Er mye jeg deler med dere som jeg aldri sier til andre folk. Savner norge. Bare en dag til. Så er jeg snart hjemme. Gleder meg til min egen seng, for dette gjørmehelvette er ikke noi artig i det hele tatt.God natt fra roskilde. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Herregud jeg er så full.Jeg har ghjørme over alt. Jeg dat et eller annet sted og jeg er på vei hjem til F-Camp. Jeg skulle se soilwork men jeg er så full at det er ikk e vits i at jeg blir her lengere. Jeg går og legger meg og får med meg Muse i morra. Blir sikkert bra...Fan, jeg savner norge og jeg savner #hw.no. Love you guys. Dere betyr sykt mye, fordi om jeg er en hestkuk av og til så betyr der sykt mye for meg. Er mye jeg deler med dere som jeg aldri sier til andre folk. Savner norge. Bare en dag til. Så er jeg snart hjemme. Gleder meg til min egen seng, for dette gjørmehelvette er ikke noi artig i det hele tatt.God natt fra roskilde. *Glede seg til Quart imorgen* Edit: Du er kewl du åsså, b-real. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) That's the spirit, B|Real! SnowDOG_: På flue eller sluk? Endret 3. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 WE love you to b-real!! Savner deg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hmm, dette med egen katogori med 3D burde seriøst vært tatt opp.. Er det ikke like greit å holde seg til det store dyret med slikt? Ikke akkurat apropos, Van Halen - Dreams rocker, spes om du spiller skikkelig høyt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hmm, dette med egen katogori med 3D burde seriøst vært tatt opp.. Enig EDIT: B|Real er full å sentimental... Slikt det skal være! Endret 3. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Her er 15kg's laksen. Den ved siden av tok svogeren. Hmm, slikt hadde vært fint å hatt på kjøkkenet... Våres ligger vell på 5-10 kg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Slik skuffer skapsprengere sjefen, superslapp sprengstoffsikring Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Slik skuffer skapsprengere sjefen, superslapp sprengstoffsikring Hva søren betyr disse ord? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ca. det samme som: klissete klypeklikk-kropper kryper kraftig kaldt Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ca. det samme som:klissete klypeklikk-kropper kryper kraftig kaldt I second my previous statement. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ca. det samme som:klissete klypeklikk-kropper kryper kraftig kaldt Hold deg unna narkotika Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 narkiser nærmer nullpunktet når neslenikkene napper nok Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hahaha Kanskje jeg er litt sentimental men det får så være. Savner i allefall hardware.no jausett. dette er god natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg