Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flash mx er bare best! ha|Tan :thumbup:

Ehm, ok ...

 

 

:ermm:

 

Vexx: De fleste vektor-programmer er nokså like, de to vanligste er Adobe Illustrator og Macromedia Freehand. Jeg bruker Illustrator, men Freehand gjør jobben akkurat like godt. Er du allerede bruker av Adobe-programmer er det lettere å hoppe rett på Illustrator (selv om de er nokså like). Men husk: Det er langt fra det samme som å jobbe med Photoshop. Finnes også de som foretrekker å jobbe med vektorgrafikk i Flash-programvarepakken.

Lenke til kommentar
Husker å lese i et blad at Photoshop kom på 4 av 7 programer som var testet...

Grunnen var at de mente det var for innviklet... :hmm:

Da var testeren i bladet en idiot. Jeg har vært i "gamet" lenge, og har fremdeles ikke kommet over noe som er så fliksibelt og anvendelig som Photoshop. Det er klart, det er et proff-bruks-programm, og det krever at du setter deg skikkelig inn i det, de fleste famler i blinde de første årene. Men når du først begynner å forstå logikken, lære deg teknikker og å tenke selv (uavhengig av tutorials), er Photoshop uslåelig.

Lenke til kommentar
Husker å lese i et blad at Photoshop kom på 4 av 7 programer som var testet...

Grunnen var at de mente det var for innviklet... :hmm:

Da var testeren i bladet en idiot. Jeg har vært i "gamet" lenge, og har fremdeles ikke kommet over noe som er så fliksibelt og anvendelig som Photoshop. Det er klart, det er et proff-bruks-programm, og det krever at du setter deg skikkelig inn i det, de fleste famler i blinde de første årene. Men når du først begynner å forstå logikken, lære deg teknikker og å tenke selv (uavhengig av tutorials), er Photoshop uslåelig.

Word.. :w00t:

Lenke til kommentar
Hoax: Jeg har bundet fluer i hele vinter så det er ikke mangel på det. ;) Har du fiska lenge med flue?

 

Og forresten, det er _ikke_ artig å stå og putte 350 flasker inn i en sånn forbanna automat.

Har drevet på med det når jeg er på hytta for det meste, er der ganske ofte egerntlig, fluestangen er nok brukt i 3-4 år så får da snøret ut ettpar meter :p Er bare kilos ørret å dra opp så det er ikke så voldsomt, men de er utrolig gode :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...