Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dag! I dag sto jeg opp tolv, noe som er rimelig imponerende siden jeg la meg i 5.30-tiden i går.

 

Først var jeg og panta flasker, vi fikk 400 (!) kroner, og jeg fikk halvparten! :w00t: Så dro jeg og pappa på fisketur så jeg fikk kasta litt med fluestanga. :D Lenge siden sist nå. Fikk ingenting, men så "fiska" jeg uten flue også da. Sto bare og kasta. :p

Lenke til kommentar

Purify - Du hadde jo penger, kunne jo kjøpt endel fluer :p Neida... Det er kult å sette på piperenseren ytterst på snøret å øve på å kaste. Bruker å gjøre det på hytten til gamlingene når det ikke spretter no ørret.

 

Nei nå er det vel på tide å lage litt HOT Taco kanskje, får lure meg ut på kjøkkenet å sette i gang :thumbup:

Lenke til kommentar
God dag! I dag sto jeg opp tolv, noe som er rimelig imponerende siden jeg la meg i 5.30-tiden i går.

 

Først var jeg og panta flasker, vi fikk 400 (!) kroner, og jeg fikk halvparten! :w00t: Så dro jeg og pappa på fisketur så jeg fikk kasta litt med fluestanga. :D Lenge siden sist nå. Fikk ingenting, men så "fiska" jeg uten flue også da. Sto bare og kasta. :p

200 kroner! wow!

Lenke til kommentar
Hmm mange som tror vi er sinte avogtil men vi er ikke nødvendigvis det. KAN høres sånn ut avogtil.

 

:shrug:

Jau, dere er så Frampå, helt motsatt av det vi gjør her i Kr.sand, så blir som å føle en storm når bergensere kommer.....

Jau, trenger ikke å være sinna, men virker litt sån ;)

hehe najs sagt.

Samme er det her.Her er vi så koselige atte,så når noen sier noe som OK eller annet regnes det som sinna.Kordan e det i bærgen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...