VeXx Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Whoi, fant det ! Nå fikk det meg til å lure hva slags grafikk dette er og hvordan det animeres. Håper ikke de tar frame for frame her www.pepperme.com Ser ut som flash for meg Endret 3. juli 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ser ut som vektorgrafikk, ja. Animeres nok ikke frame-for-frame. Skal faktisk ikke se bort ifra at det gjøres i flash, eller annen vektorbasert animasjonsprogramvare. Jepp. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hvorfor så irriterende bruker? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvorfor så irriterende topic? Jeg vet, det er helt forferdelig. Hvorfor har vi denne teite topicen ????!?!?!? @$€@$ Seriøst, dette er jo den beste delen av forumet da Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 God dag! I dag sto jeg opp tolv, noe som er rimelig imponerende siden jeg la meg i 5.30-tiden i går. Først var jeg og panta flasker, vi fikk 400 (!) kroner, og jeg fikk halvparten! Så dro jeg og pappa på fisketur så jeg fikk kasta litt med fluestanga. Lenge siden sist nå. Fikk ingenting, men så "fiska" jeg uten flue også da. Sto bare og kasta. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Purify - Du hadde jo penger, kunne jo kjøpt endel fluer Neida... Det er kult å sette på piperenseren ytterst på snøret å øve på å kaste. Bruker å gjøre det på hytten til gamlingene når det ikke spretter no ørret. Nei nå er det vel på tide å lage litt HOT Taco kanskje, får lure meg ut på kjøkkenet å sette i gang Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hoax: Jeg har bundet fluer i hele vinter så det er ikke mangel på det. Har du fiska lenge med flue? Og forresten, det er _ikke_ artig å stå og putte 350 flasker inn i en sånn forbanna automat. Endret 3. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 God dag! I dag sto jeg opp tolv, noe som er rimelig imponerende siden jeg la meg i 5.30-tiden i går. Først var jeg og panta flasker, vi fikk 400 (!) kroner, og jeg fikk halvparten! Så dro jeg og pappa på fisketur så jeg fikk kasta litt med fluestanga. Lenge siden sist nå. Fikk ingenting, men så "fiska" jeg uten flue også da. Sto bare og kasta. 200 kroner! wow! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ingardj: Ok, hva foretrekker du, 200 eller 0? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Now playing: Megaman 3 - Snake Man VeXx: Jeg kan forresten bekrefte at animasjonen på http://www.pepperme.com/ er Flash. Høyre museknapp er en fin ting. Endret 3. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 VeXx: Jeg kan forresten bekrefte at animasjonen på http://www.pepperme.com/ er Flash. Høyre museknapp er en fin ting. No shit. Vi snakket om TV-reklamen... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvordan får man en flashanimasjon over på TV-skjermen til en person 200 mil unna deg? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvordan får man en flashanimasjon over på TV-skjermen til en person 200 mil unna deg? Sende den til han over internett, og be han koble skjermkortet til TV-en Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du tok tydligvis ikke poenget mitt... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 er bergensere sinna av natur? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ingardj: Ok, hva foretrekker du, 200 eller 0? JegJeg ville bare være frekk.. Beklager Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 er bergensere sinna av natur? Hmm mange som tror vi er sinte avogtil men vi er ikke nødvendigvis det. KAN høres sånn ut avogtil. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hmm mange som tror vi er sinte avogtil men vi er ikke nødvendigvis det. KAN høres sånn ut avogtil. Jau, dere er så Frampå, helt motsatt av det vi gjør her i Kr.sand, så blir som å føle en storm når bergensere kommer..... Jau, trenger ikke å være sinna, men virker litt sån Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hmm mange som tror vi er sinte avogtil men vi er ikke nødvendigvis det. KAN høres sånn ut avogtil. Jau, dere er så Frampå, helt motsatt av det vi gjør her i Kr.sand, så blir som å føle en storm når bergensere kommer..... Jau, trenger ikke å være sinna, men virker litt sån hehe najs sagt. Samme er det her.Her er vi så koselige atte,så når noen sier noe som OK eller annet regnes det som sinna.Kordan e det i bærgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg