Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det båt #1 eller #2? Kommer det en til snart?

Hm, det var ingen av dem.. Skal komme 2 cruiseskip til Flåm klokken 8, så jeg tipper dem må passere snart. Tror ikke dem har passert tidligere i natt..

 

Her ser du hvor jeg er, og hvor det skal:

map.jpg

 

:)

 

Harke så mye å finne på her.. :innocent:

Går og begynner på frokosten, grekerne skal spise halv 7 ellerno..

 

Heh, satt å å EM-magasinet (elns) i resepsjonen ista, så var det innslag fra Hellas, plutselig stod det 40 grekere rundt meg og ropte "OTTO, OTTO!".. :D

Lenke til kommentar
Faen, jeg må opp 12 i morgen. Skal på fisketur! :w00t: Bare så det er sagt, så er jeg fluefiskefreak som bare det. :D

 

Men jeg må få sove 6-7 timer før jeg skal på fisketur. Natta.

:w00t: Wee me too! Sportfiske is the shit! Skal kanskje kjøpe meg ny flue stang. Tenkte en 9-10fots. Har lyst på tohånds fluestang men kommer til ikke til å få brukt det noe særlig og de er ikke akkurat billig. Vi får se. Har begynt å binde fluer selv men akkurat nå er det nesten bare julepynt fluer og ikke noe fine classy laksefluer. Skit fiske btw. :thumbup:

 

Jeg er faktisk uenig med at det er galt av foreldrene å la ungene drikke før de blir 18. Størstedelen av dagens ungdom begynner å drikke leeenge før de fyller 18. Å la ungene drikke under kontrollerte former, kan føre til at de faktisk lærer å få et normalt forhold til alkohol. Norges drikkekultur er rævva. Ser ikke noe galt i at foreldrene lærer ungene å nyte alkoholholdig drikke uten å drikke seg sørpe drita på en fest og spy ned møblene til en eller annen.
Enig! Bare se på folk i andre land som f.eks spania. Så fanken ikke noe fulle spanske ungdommer eller voksne nesten. De er så vant til alkohol at de trenger å drikke seg drittings som oss her oppe. Fikk smake vin og øl av foreldre når eg var ung. Ikke det at det hjalp meg med drikke kultur da. :blush:

 

 

 

Ellers så kom eg hjem for en time siden. Var og grillet og kost meg med gode venner. Ble god brisen med lekt det av meg med frisbee. Er drit trøtt og skal kubbe snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...