Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Var det båt #1 eller #2? Kommer det en til snart? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Klarer ikke å sove.. Krangla med dama istad.. Æhh! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Klarer ikke å sove.. Krangla med dama istad.. Æhh! Ikke noe alvorlig vel? Stakkar.. *trøste på* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Var det båt #1 eller #2? Kommer det en til snart? Hm, det var ingen av dem.. Skal komme 2 cruiseskip til Flåm klokken 8, så jeg tipper dem må passere snart. Tror ikke dem har passert tidligere i natt.. Her ser du hvor jeg er, og hvor det skal: Harke så mye å finne på her.. Går og begynner på frokosten, grekerne skal spise halv 7 ellerno.. Heh, satt å å EM-magasinet (elns) i resepsjonen ista, så var det innslag fra Hellas, plutselig stod det 40 grekere rundt meg og ropte "OTTO, OTTO!".. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://forum.hw.no/index.php?showtopic=165...0entry1609238 Håper jeg ikke får advarsel for dette, men jeg vil bare høre om dere synes jeg fortjente advarsel for å si ditt ekle krek? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://forum.hw.no/index.php?showtopic=165...0entry1609238 Håper jeg ikke får advarsel for dette, men jeg vil bare høre om dere synes jeg fortjente advarsel for å si ditt ekle krek? Ja, du fortjente advarsel. Du skulle kalt han en for#¤&( ¤% ¤&¤&¤ &%¤ krek. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ha ha, skal jeg raportere deg? he he, nei da... Hmm, tror jeg skal hoppe i køya nå... Go' natt/dag til alle sammen! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Faen, jeg må opp 12 i morgen. Skal på fisketur! Bare så det er sagt, så er jeg fluefiskefreak som bare det. Men jeg må få sove 6-7 timer før jeg skal på fisketur. Natta. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hm, mens dere barn sover må noen jobbe for å holde samfunnet gående.. Min jobb akkurat nå består i å spise.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Så deilig ut, men nå begynner det å bli lyst, så jeg tror jeg legger meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Faen, jeg må opp 12 i morgen. Skal på fisketur! Bare så det er sagt, så er jeg fluefiskefreak som bare det. Men jeg må få sove 6-7 timer før jeg skal på fisketur. Natta. Wee me too! Sportfiske is the shit! Skal kanskje kjøpe meg ny flue stang. Tenkte en 9-10fots. Har lyst på tohånds fluestang men kommer til ikke til å få brukt det noe særlig og de er ikke akkurat billig. Vi får se. Har begynt å binde fluer selv men akkurat nå er det nesten bare julepynt fluer og ikke noe fine classy laksefluer. Skit fiske btw. Jeg er faktisk uenig med at det er galt av foreldrene å la ungene drikke før de blir 18. Størstedelen av dagens ungdom begynner å drikke leeenge før de fyller 18. Å la ungene drikke under kontrollerte former, kan føre til at de faktisk lærer å få et normalt forhold til alkohol. Norges drikkekultur er rævva. Ser ikke noe galt i at foreldrene lærer ungene å nyte alkoholholdig drikke uten å drikke seg sørpe drita på en fest og spy ned møblene til en eller annen.Enig! Bare se på folk i andre land som f.eks spania. Så fanken ikke noe fulle spanske ungdommer eller voksne nesten. De er så vant til alkohol at de trenger å drikke seg drittings som oss her oppe. Fikk smake vin og øl av foreldre når eg var ung. Ikke det at det hjalp meg med drikke kultur da. Ellers så kom eg hjem for en time siden. Var og grillet og kost meg med gode venner. Ble god brisen med lekt det av meg med frisbee. Er drit trøtt og skal kubbe snart. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nei eg sier god natt og takker for meg. Var en hyggelig kveld. Håper det blir digg vær senere idag. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Så deilig ut, men nå begynner det å bli lyst, så jeg tror jeg legger meg At det blir lyst er ingen grunn til å legge seg... Må jo ikke sette døgnet på hodet vettu! Vent til det blir mørkt igjen! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hoho, ny rek for meg å døgne... klart å være oppe i 44 timer nå. OMG, er trøtt.. Alt jeg tenker på er dama..! UFF Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nei eg sier god natt og takker for meg. Sier det samma. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 28,7'C gjennom hele natten på soverommet, drepende varmt. Har nå 2 vifter på 40CM på trinn 2 for å kjøle ned og sirkulere den tunge luften, høyere speed bråker bare mere. Går mye drikke om dagene... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvor mange tråder har vi om dette. Noen som gidder å telle? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 28,7'C gjennom hele natten på soverommet, drepende varmt. Har nå 2 vifter på 40CM på trinn 2 for å kjøle ned og sirkulere den tunge luften, høyere speed bråker bare mere. Går mye drikke om dagene... Sove i varme rom = Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nei, er godt det... Ikke mer en 28 grader... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 28 ?! Liker meg best i alt under 20 jeg.. helst så kaldt som mulig..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg