Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor fort kjører et cruiseskip..?

Kommer to stk til Flåm klokken 8 i morgen tidlig, og dem må passere utfor her (sitter 10 meter fra Sognefjorden).. Kjeder meg litt så jeg tenkte jeg kanskje kunne se på dem, ene var visst nesten 200 meter..:)

 

Edit; Poenget er at jeg da kan regne når dem passerer meg her, så jeg slipper å sitte på kaia i hele natt i regnet..:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Istedenfor å sitte der å se ut som en idiot så kan du heller argumentere hvorfor det skal være bra å drikke?

 

Og akkurat når har jeg sagt at jeg skal ødelegge for andre? Og nei, jeg prøver da vel for faen ikke å være moden? Jeg sier ting som jeg synes at det burde være. Klarer du ikke å respektere det kan du holde kjeft eller prøve å argumentere saklig.

1)

 

Jeg har ikke sagt at dette gjelder deg, og der tar du nemlig feil:

 

Er du sånn jævla-juvente dritt eller? Som liksom skal herpe for alle bare fordi de liksom skal være så modne og sånt bs selv... juvente =  :thumbdown:

 

Skriver jeg her direkte til deg? Nei, det gjør jeg ikke. Ergo, ikke beskyld meg for noe jeg ikke har gjort.

 

2)

 

Jeg har heller ikke påstått at du prøver å ødelegge for andre. Jeg har påstått at Juvente prøver å ødelegge for andre, noe de faktisk gjør.

 

3)

 

Som du også påstår, har jeg heller ikke påstått at du prøver å leke moden. Det jeg har påstått er at Juvente-folka prøver å være modne.

 

---

 

Jeg har ikke sagt noe av dette direkte til deg, så hva du plutselig reagerer så kraftig for, skjønner jeg ikke. Nå, var dette saklig nok for deg?

Lenke til kommentar
Enig der Marvil. Og det er ikke noe galt med Juvente, ingen Juvente-medlemmer henger over skulderen din og river ølen ut av hånda på deg, liksom. :shrug:

 

Marvil: Jeg vil ha hotelljobb!

Jo! Det har de faktisk gjort! De bynte å bable om at hvis jeg ikke satt fra meg den ølen der og da!! skulle de ta kontakt med litt av hvert. I tillegg har de gått rundt i byen og fått diverse steder stengt (vanlige butikker som Rimi osv.) fordi de fikk kjøpt øl der. (de var under 18) Når de da fikk kjøpt gikk de rett til Aftenposten.

 

Så, jo! De river ølen ut av hånden din! Møkkafolk!

 

(Dette er dog kun mine erfaringer med Juvente.)

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke påstått at du prøver å ødelegge for andre. Jeg har påstått at Juvente prøver å ødelegge for andre, noe de faktisk gjør.

Hm, hvorfor har ingen representanter fra Juvente ødelagt for meg når jeg drikker da..? :)

 

Hvordan ødelegger dem..? Juvente er frivillig, mulig dem driver reklame for seg, men det gjør jo alle..?

Lenke til kommentar
Hm, hvorfor har ingen representanter fra Juvente ødelagt for meg når jeg drikker da..? :)

 

Hvordan ødelegger dem..? Juvente er frivillig, mulig dem driver reklame for seg, men det gjør jo alle..?

Alt dette har jeg beskrevet ovenfor. Mulig de ikke har ødelagt for deg, men de har gjentatte ganger ødelagt for meg. :)

 

Som sagt, beskrevet ovenfor.

Lenke til kommentar
Enig der Marvil. Og det er ikke noe galt med Juvente, ingen Juvente-medlemmer henger over skulderen din og river ølen ut av hånda på deg, liksom. :shrug:

 

Marvil: Jeg vil ha hotelljobb!

Jo! Det har de faktisk gjort! De bynte å bable om at hvis jeg ikke satt fra meg den ølen der og da!! skulle de ta kontakt med litt av hvert. I tillegg har de gått rundt i byen og fått diverse steder stengt (vanlige butikker som Rimi osv.) fordi de fikk kjøpt øl der. (de var under 18) Når de da fikk kjøpt gikk de rett til Aftenposten.

 

Så, jo! De river ølen ut av hånden din! Møkkafolk!

 

(Dette er dog kun mine erfaringer med Juvente.)

Om butikker er så dumme at dem selger alkohol/tobakk til mindreårige, så fortjener dem ikke å selge alkohol..

 

Hm, har aldri opplevd det du har av Juvente, har egentlig ingen mening om dem..

 

Edit; dimiles, så det ikke før nå.. Beklager..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Haha, en ting;

Ser du linker til DFix, hvilken forbindelse har du til dem..?

 

Lite, egentelig.. Er kompis med dei som driver det. (Du kjenner kanskje Joar, Daniel og folket..?)

Ja.. Gått i dataklassen til Daniel og Joar i to år, paralellklassen i tre år..

 

Hvem er du..?

(om du skriver det kan du slette det etter noen minutter om du ikke vil publisere deg..:) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...