Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg lovte mamma å ikke poste mer her før jeg skulle dra, så klarer jeg ikke unngå i kveld. Må jeg bare vise dere en ting:

Løve-kvinnen

Hun er full av energi og er en villkatt på soverommet. Hun kjemper alltid med kjæresten sin for dominansen, og spiller katt og mus med potensielle partnere. Du får henne ikke ut fra sengen før hun har fått minst to orgasmer.

Hemmelighet: Elsker å vise seg frem.

Hvordan tenne henne: Skryt av hvor utrolig utholdende du er, så vil hun prøve å matche deg.

Stemmer på en prikk :innocent:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hva er galt med litt fylling i helgen, da? Er du sånn jævla-juvente dritt eller? Som liksom skal herpe for alle bare fordi de liksom skal være så modne og sånt bs selv... juvente =  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :nei:  :nei:

Istedenfor å sitte der å se ut som en idiot så kan du heller argumentere hvorfor det skal være bra å drikke?

Og akkurat når har jeg sagt at jeg skal ødelegge for andre? Og nei, jeg prøver da vel for faen ikke å være moden? Jeg sier ting som jeg synes at det burde være. Klarer du ikke å respektere det kan du holde kjeft eller prøve å argumentere saklig.

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Hva er galt med litt fylling i helgen, da? Er du sånn jævla-juvente dritt eller? Som liksom skal herpe for alle bare fordi de liksom skal være så modne og sånt bs selv... juvente = :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::nei::nei:

Syns egentlig det innlegget snakket for seg selv jeg..:)

Når ble alle avholdsfolk juventemedlemmer?

Og når ble det å være avholds noe negativt?

Og når herpa juvente/avholdsfolk for de som drikker?

Anyhou. Sitter på jobben. Nu er det meg, laptop, 2mbits (radio)linje (håper den holder, virker litt ustabil), anananasbrus (:)), grandis, chips og TV frem til klokken halv 5 ellerno da jeg må lage frokost til turistene..:) Har allerede skrelt 30kg poteter, jævli stolt.. :)

Oi fan da, Baywatch Hawaii har begynt.. :w00t:

Lenke til kommentar
Enig der Marvil. Og det er ikke noe galt med Juvente, ingen Juvente-medlemmer henger over skulderen din og river ølen ut av hånda på deg, liksom. :shrug:

Marvil: Jeg vil ha hotelljobb!

Hihi..:) Jobben har sine baksider også da, men jeg liker den..:) Glemte å ta med at det står en kaffi/kakao/te-maskin her også..:wee:

Neimen for i h3veltte da. Noen har fikla med tuneren, og ikke pokker om jeg beveger meg opp på mørkaloftet alene på denne tiden.. :blush:

(dvs jeg får ikke inn TV3 og kunne ikke se Baywatch.. :mad: )

Lenke til kommentar

Hva er (en) juvent? :p

Fin tittel på artikkelen om semiproffe kameraer i PCPro:

Semiproffe kameraer:

Hvem er best?

Måtte han som skrev det bli påpakket et norskkurs. Spesielt ettersom han jobber i PCPro.

Edit: Skrev "semiproffe kamerater". :D

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...