Fragletrollet Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 HELT enig. Hva er vel ikke bedre enn en heftig fyllekule på byen med en eller annen kjerring? Er en god del som er bedre. Alkohol er oppskrytt om det inntas i store mengder... blir jeg iallefall bare syk. Men, med måte, så er det veldig nytbart i godt selskap! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 http://ntfs.customer.coreworks.nl/unitedkings/max/soal.jpg <- Fin den, men fjern lensflare. Å bruke lensflare er som å skrike "ICH BIN N00B!!!111one". :] Muligens ro ned relfectionmappet også. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Selv om jeg lovte mamma å ikke poste mer her før jeg skulle dra, så klarer jeg ikke unngå i kveld. Må jeg bare vise dere en ting: Løve-kvinnen Hun er full av energi og er en villkatt på soverommet. Hun kjemper alltid med kjæresten sin for dominansen, og spiller katt og mus med potensielle partnere. Du får henne ikke ut fra sengen før hun har fått minst to orgasmer. Hemmelighet: Elsker å vise seg frem. Hvordan tenne henne: Skryt av hvor utrolig utholdende du er, så vil hun prøve å matche deg. Stemmer på en prikk Endret 2. juli 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 HELT enig. Hva er vel ikke bedre enn en heftig fyllekule på byen med en eller annen kjerring? Orgasme Okda. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hva er galt med litt fylling i helgen, da? Er du sånn jævla-juvente dritt eller? Som liksom skal herpe for alle bare fordi de liksom skal være så modne og sånt bs selv... juvente = Istedenfor å sitte der å se ut som en idiot så kan du heller argumentere hvorfor det skal være bra å drikke? Og akkurat når har jeg sagt at jeg skal ødelegge for andre? Og nei, jeg prøver da vel for faen ikke å være moden? Jeg sier ting som jeg synes at det burde være. Klarer du ikke å respektere det kan du holde kjeft eller prøve å argumentere saklig. Endret 2. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 http://ntfs.customer.coreworks.nl/unitedkings/max/soal.jpg <- Fin den, men fjern lensflare. Å bruke lensflare er som å skrike "ICH BIN N00B!!!111one". :] Muligens ro ned relfectionmappet også. Den der er ferdig for lengst.. Har misa .max fila på siste format også, så den er bare som den er. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hmm, den boka hadde kanskje vært noe ja.. men har mye annet å holde på med også for tida gitt.. Noen som vet om man har noe 3d på Medier og Kommunikasjon ? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei, det har man ikke. Ahh,crap. Har du gått der? Lærer man noe nyttig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei, det har jeg ikke. MK er en god idè om det er en god MK-skole. Desverre er det alt, alt, alt for mange elendige til middelmådige MK-linjer i dette landet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Noen som vet noe..? Ser bra ut på Roskilde.. http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/07/02/roskilde.jpg Det oppsummere omtrent hvordan roskilde har vært. Heldigvis har vi ikke leir i gjørmehullene. Slipknot i dag. Var så syykt konsert. Folk var gale og presset og styret no helt sykt.Men VILT bra forde. God natt. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 B|Real & Co har spikra opp teltet midt på asfalten for å unngå gjørmen hehe, Ha det bra der nede Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Noen som vet noe..? Ser bra ut på Roskilde.. http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/07/02/roskilde.jpg Det oppsummere omtrent hvordan roskilde har vært. Heldigvis har vi ikke leir i gjørmehullene. Slipknot i dag. Var så syykt konsert. Folk var gale og presset og styret no helt sykt.Men VILT bra forde. God natt. Fett! Slipknot er skikkelig heavy live. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 HELT enig. Hva er vel ikke bedre enn en heftig fyllekule på byen med en eller annen kjerring? Antall kjønnssykdommer: 0 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 HELT enig. Hva er vel ikke bedre enn en heftig fyllekule på byen med en eller annen kjerring? Antall kjønnssykdommer: 0 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bare for å svare på DiMiles sitt spørsmål: Ekte, gjensidig forelskelse. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva er galt med litt fylling i helgen, da? Er du sånn jævla-juvente dritt eller? Som liksom skal herpe for alle bare fordi de liksom skal være så modne og sånt bs selv... juvente = Syns egentlig det innlegget snakket for seg selv jeg.. Når ble alle avholdsfolk juventemedlemmer? Og når ble det å være avholds noe negativt? Og når herpa juvente/avholdsfolk for de som drikker? Anyhou. Sitter på jobben. Nu er det meg, laptop, 2mbits (radio)linje (håper den holder, virker litt ustabil), anananasbrus (), grandis, chips og TV frem til klokken halv 5 ellerno da jeg må lage frokost til turistene.. Har allerede skrelt 30kg poteter, jævli stolt.. Oi fan da, Baywatch Hawaii har begynt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Enig der Marvil. Og det er ikke noe galt med Juvente, ingen Juvente-medlemmer henger over skulderen din og river ølen ut av hånda på deg, liksom. Marvil: Jeg vil ha hotelljobb! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Enig der Marvil. Og det er ikke noe galt med Juvente, ingen Juvente-medlemmer henger over skulderen din og river ølen ut av hånda på deg, liksom. Marvil: Jeg vil ha hotelljobb! Hihi.. Jobben har sine baksider også da, men jeg liker den.. Glemte å ta med at det står en kaffi/kakao/te-maskin her også.. Neimen for i h3veltte da. Noen har fikla med tuneren, og ikke pokker om jeg beveger meg opp på mørkaloftet alene på denne tiden.. (dvs jeg får ikke inn TV3 og kunne ikke se Baywatch.. ) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hva er (en) juvent? Fin tittel på artikkelen om semiproffe kameraer i PCPro: Semiproffe kameraer: Hvem er best? Måtte han som skrev det bli påpakket et norskkurs. Spesielt ettersom han jobber i PCPro. Edit: Skrev "semiproffe kamerater". Endret 2. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg