Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste er at det første bildet (Det fluffy hjertet som sto i en liten krok) tok helt sinnsykt lang tid å rendre.

Bare sjekk dette (veldig gamle) bildet om hvor mye minne 3dmax tar ved bruk av Shaghair plugin'en (som jeg måtte bruke for å lage alle de små håra på hjertet og rundt) tar:

http://ntfs.customer.coreworks.nl/unitedkings/max/minne2.jpg

Sjukt :w00t:

Edit: rekorden er faktisk på ~640mb, men har ikke bildet av det.

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Min lengste rendring er dette bildet. Mener å huske at det bare er en kraftig subdivida (vet ikke noe passende norsk ord) kule med partikkelsystem på. Mange partikler. Bildet er ca. 15 rammer eller noe ut i animasjonen. Tok sikkert et kvarter eller noe, veldig lenge i forhold til hva jeg er vant med.

EDIT: Vel og merke var det på den gamle XP 1800+ maskina mi, da.

Det er forresten veldig bra bilder dere har laget! :mrgreen:

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Men i all verden da folkens, finnes det ikke en egen tråd for dette?

Hvis ikke start en, supert arbeid :thumbup:

Ha ha, jeg kjøpte meg nye rulleskøyter i dag...

Sikkelig lenge siden jeg prøvde sist nå, og gjett hva...!

Det er jo skikkelig gøy!!! :green:

Lenke til kommentar
Det er helseskadelig og forbudt å drikke før man blir 18 (det er helseskadelig etter man er blitt 18 også), ergo bør foreldrene unngå å gå på fylla sammen med ungene, evt gi dem alkohol, evt si det er greit.

osv....

Kunne ikke vært mer enig. Mine foreldre er meget streng på akkurat det med rusmidler, og jeg har prøvd alkohol tre ganger kun for å få vite hvordan det er. Pga. at foreldrene mine har gått foran med et veldig godt eksempel føler jeg ikke noe behov for å være full, samtidig som de har gjort meg bevisst på at det er helseskadelig.

Foreldre kan muligens la ungen sin drikke seg full under kontrollerte termer en gang kun for å bekrefte at det er _ikke_ moro, samtidig som foreldrene har gjort ungene bevisst på at det er helseskadelig. Det er ifølge meg det mest fornuftige å gjøre, ettersom ungene ikke tar skade av å være full en gang og det er heller tvilsomt at de får lyst til å drikke igjen, siden de drakk sammen med foreldrene og ikke kunne gjøre hva de ville.

:)

Lenke til kommentar
Å forby ungene å dra på fest når f.eks alle andre kompisene gjør det syns jeg er teit. Men man må jo seff bli oppmerksom på at det veldig fort kan gå for langt..

Har du noen argumenter for den uttalelsen?

Og hvor gammel er du? :p

Lenke til kommentar
Tja, ideelt sett burde man ikke begynne å drikke i det hele tatt. Men hvis du først skal drikke, burde du vente til du har lov til å drikke. Jeg har vært full selv, så jeg har kanskje ikke så veldig mye jeg skulle ha sagt, men uansett, det er mine tanker rundt det temaet.

Hva er galt med litt fylling i helgen, da? Er du sånn jævla-juvente dritt eller? Som liksom skal herpe for alle bare fordi de liksom skal være så modne og sånt bs selv... juvente = :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::nei::nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...