Goophy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du noen fine tutorial sider til maya i hukommelsen? Kjøp boken "Maya: Visual Quickstart Guide". Den er genial, lærte meg mine første ting i maya via den. Er vel på ~600 sider... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Når vi først er innom temaet hjerter og 3D: Mekka et par bilder med hjerte som tema(samme modell i begge btw); 1: Fluffy fluffy kosepus versjonen: http://ntfs.customer.coreworks.nl/unitedki...ax/hjertet2.jpg 2: Hightech sci-fi versjonen: http://ntfs.customer.coreworks.nl/unitedkings/max/soal.jpg Er nokså ny innen 3d verdenen selv, men syns det er gøy Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei... Nå gidder jeg ikke mere, tryner i seng ettpar timer. Varme knekker jo en stakkar helt. Men det er bedre enn å fryse Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Takker Ang hjertet ditt; Prøv å mekk noe litt mer spennende rundt, sånn at bildet får en viss atmosfære og dybde. Dessuten tror jeg en glasstextur ville ha funket bra. (Spes med litt caustics, om du vil) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Det verste er at det første bildet (Det fluffy hjertet som sto i en liten krok) tok helt sinnsykt lang tid å rendre. Bare sjekk dette (veldig gamle) bildet om hvor mye minne 3dmax tar ved bruk av Shaghair plugin'en (som jeg måtte bruke for å lage alle de små håra på hjertet og rundt) tar: http://ntfs.customer.coreworks.nl/unitedkings/max/minne2.jpg Sjukt Edit: rekorden er faktisk på ~640mb, men har ikke bildet av det. Endret 2. juli 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 2: Hightech sci-fi versjonen: http://ntfs.customer.coreworks.nl/unitedkings/max/soal.jpg Den var rå! Nerdenes valentine Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Min lengste rendring er dette bildet. Mener å huske at det bare er en kraftig subdivida (vet ikke noe passende norsk ord) kule med partikkelsystem på. Mange partikler. Bildet er ca. 15 rammer eller noe ut i animasjonen. Tok sikkert et kvarter eller noe, veldig lenge i forhold til hva jeg er vant med. EDIT: Vel og merke var det på den gamle XP 1800+ maskina mi, da. Det er forresten veldig bra bilder dere har laget! Endret 2. juli 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Men i all verden da folkens, finnes det ikke en egen tråd for dette? Hvis ikke start en, supert arbeid Ha ha, jeg kjøpte meg nye rulleskøyter i dag... Sikkelig lenge siden jeg prøvde sist nå, og gjett hva...! Det er jo skikkelig gøy!!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Men i all verden da folkens, finnes det ikke en egen tråd for dette? Skulle vært egen kategori for dette. De skulle se på saken, men har ikke hørt noe siden. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er helseskadelig og forbudt å drikke før man blir 18 (det er helseskadelig etter man er blitt 18 også), ergo bør foreldrene unngå å gå på fylla sammen med ungene, evt gi dem alkohol, evt si det er greit. osv.... Kunne ikke vært mer enig. Mine foreldre er meget streng på akkurat det med rusmidler, og jeg har prøvd alkohol tre ganger kun for å få vite hvordan det er. Pga. at foreldrene mine har gått foran med et veldig godt eksempel føler jeg ikke noe behov for å være full, samtidig som de har gjort meg bevisst på at det er helseskadelig. Foreldre kan muligens la ungen sin drikke seg full under kontrollerte termer en gang kun for å bekrefte at det er _ikke_ moro, samtidig som foreldrene har gjort ungene bevisst på at det er helseskadelig. Det er ifølge meg det mest fornuftige å gjøre, ettersom ungene ikke tar skade av å være full en gang og det er heller tvilsomt at de får lyst til å drikke igjen, siden de drakk sammen med foreldrene og ikke kunne gjøre hva de ville. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Å forby ungene å dra på fest når f.eks alle andre kompisene gjør det syns jeg er teit. Men man må jo seff bli oppmerksom på at det veldig fort kan gå for langt.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Å forby ungene å dra på fest når f.eks alle andre kompisene gjør det syns jeg er teit. Men man må jo seff bli oppmerksom på at det veldig fort kan gå for langt.. Har du noen argumenter for den uttalelsen? Og hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 17.. og jeg gidder ikke å argumentere det [for sliten akkurat nå] Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tja, ideelt sett burde man ikke begynne å drikke i det hele tatt. Men hvis du først skal drikke, burde du vente til du har lov til å drikke. Jeg har vært full selv, så jeg har kanskje ikke så veldig mye jeg skulle ha sagt, men uansett, det er mine tanker rundt det temaet. Hva er galt med litt fylling i helgen, da? Er du sånn jævla-juvente dritt eller? Som liksom skal herpe for alle bare fordi de liksom skal være så modne og sånt bs selv... juvente = Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er det nå jeg skal komme og si at jeg er ruset? Joking Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Avholds er boring HELT enig. Hva er vel ikke bedre enn en heftig fyllekule på byen med en eller annen kjerring? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 HELT enig. Hva er vel ikke bedre enn en heftig fyllekule på byen med en eller annen kjerring? Orgasme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg