Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri orka å snuse sjøl, men blir man ikke litt funky av å svelge en?

 

Husker for lenge lenge sia da vi var ferske festgjengere, at en kamerat av meg skullle prøve en for første gang, og presterte å svelge den. Han tilbragte resten av kvelden med å rope på elgen i den store hvite porselenstelefonen. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hehe, kan vel si noe, selv om jeg egentlig ikke orker/vil.

 

Hadde en fin reise, alt gratis (mat, drikke, hotel, fly betalt av trykkeriet pappa bruker). Og pappa og gratis alkohol går dårlig. Vi drakk jo begge to, startet vel i 11-12 tiden (igår) og sluttet vel i 12 tiden idag, så å si. Sov i natt, da.

 

Men men. Pappa drikker mer enn han tåler, og kommer i veldig slibrig humør. Skal absolutt prate med alle damene han ser, og sjangler av gårdet. Jeg må passe på ham, og han driter seg jo helt ut foran kolleger osv. Jeg kjenner jo ingen andre der, men ble vel tatt imot av noen der, kule folk :love:

 

Etter å ha slitt med pappa i flere timer, skal vi ombord på (enda) en båt, og spise middag. Pappa får låne en slags lugar, og legger seg til å sove, uten å la meg vite det først. Så jeg venter og venter, og han kommer jo aldri. Jaja, blir invitert bort av de andre til å sitte å spise med dem. Hyggelig det. Så får jeg vekket pappa, og vi drar hjemover. Endelig.

 

Jaja, en fin reise, men faen as. En sønn skal faen ikke settes til å ta ansvar for sin syvogfemti år gamle far, fordi han ikke greier å drikke med måte, noe sønnen greier!

 

Men men, skal ikke klage. Men har en helvetes hangover nå... hehe. Må få tak i litt utstyr til cammet, så kan dere få se litt bilder fra turen...

 

Kjøpt litt snus :)

SNUS.jpg

Lenke til kommentar
Ah, god morgen. Faen, jeg skulle egentlig øve sammen med bandet klokka 11, så forsov både jeg og trommissen oss. Jaja, Hallvar stakkars ble ikke så glad.

 

Noe som skjer?

Hmmm. Ikke halvar som går på Steinern? Eller var det.. Foss? Hmm... Hvor bor du?

Tromsø. :w00t: 40* C i kroken på verandaen i dag, i går var det 35*. :ohmy:

 

Drakk du _sammen_ med faren din? Er ikke det rimelig uansvarlig av han da? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...