potetskrell Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du noen pils? Nei, men er egentlig ikke så glad i pils.. Funker jo på fest da, men.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 bytt kabinett, bytt celly.. du vil angre, bare vent! Hvorfor bytte kabinett? Mener du til noe annet enn barebone eller et annet barebone? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 ting ordnet seg med penger og slikt. Var bare minibanken som var gay og ikke ville gi meg penger den kvelden. Nå er det slipknot om noen timer. Enjoy Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er du ikke bare en smule våt da B|real ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Da er jeg tilbake fra Sverige, med tonner av snus, en overheftig hangover og en helsikes historie å fortelle. Tar det senere. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 B|Real - Hvordan går det med deg, stakkars mann nedi Danmark gjørmhullet. Fått vann på magnetstripen på kortet siden minibanken slo seg vrang kanskje... Vær glad kortet ikke ble slukt ihvertfall. Håper været bedrer seg der nede Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Da er jeg tilbake fra Sverige, med tonner av snus, en overheftig hangover og en helsikes historie å fortelle. Tar det senere. Tell me more, tell me more.. osv.osv. Synes du skal fortelle det nå jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hm, ser ut til at jeg har fjerna alle codecsene på laptopen, og lurte på hvilke jeg trenger..? Pleier å bruke custom "Nimo50Build7" elns, der jeg velger fra en liste.. Noen som kan si opp de jeg trenger for å se film..? (fra den listen som ligger i den Nimo'en.. Btw; Kan jeg se hvilke jeg har på denne maskina her på en eller annen måte..? Du trenger vel bare DivX og XViD-codecs, sånn generelt - men bare ta hele pakka du Er jo så masse drit i den pakka som jeg ikke trenger.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fylla med pappa, igjen? Fragle... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fylla med pappa, igjen? Fragle... Koslig det Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei, Plingplong.. Forøvrig: Dingdong Skal du bruke litt grovere ord blir det vel Wingwang Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har vaska sykkeln min idag jeg. Nyvaska See så fiiin. Var vitne til en liten bil ulykke også natt til idag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 whoa. blei opp ned det ja.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Noen som vet noe..? Ser bra ut på Roskilde.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ah, god morgen. Faen, jeg skulle egentlig øve sammen med bandet klokka 11, så forsov både jeg og trommissen oss. Jaja, Hallvar stakkars ble ikke så glad. Noe som skjer? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Noe som skjer? Klarte å svelge en snusklomp Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Svei i halsen Litt uggen i magen nå... Skylte det ned med litt saft EDIT: smakte snus Endret 2. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg