Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hm, ser ut til at jeg har fjerna alle codecsene på laptopen, og lurte på hvilke jeg trenger..?

 

Pleier å bruke custom "Nimo50Build7" elns, der jeg velger fra en liste..

Noen som kan si opp de jeg trenger for å se film..? (fra den listen som ligger i den Nimo'en..

 

Btw; Kan jeg se hvilke jeg har på denne maskina her på en eller annen måte..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, ser ut til at jeg har fjerna alle codecsene på laptopen, og lurte på hvilke jeg trenger..?

 

Pleier å bruke custom "Nimo50Build7" elns, der jeg velger fra en liste..

Noen som kan si opp de jeg trenger for å se film..? (fra den listen som ligger i den Nimo'en..

 

Btw; Kan jeg se hvilke jeg har på denne maskina her på en eller annen måte..?

Du trenger vel bare DivX og XViD-codecs, sånn generelt - men bare ta hele pakka du :wee:

Lenke til kommentar
Bare vent, det kalles verdensherredømme! Du sa at vi måtte bli ferdige en gang, jeg satser hardt og ser om jeg får det til! Bare kall meg "klikka-gæern" :tease:

hmm, slaget er vel snart tapt. er en og annen tapper by igjen. Lurer litt på om ikke vi skal stuffe bilen snart jeg. Så slepper jeg morgen rushet på vei hjem

Lenke til kommentar

26'C På soverommet i natt, med vinduet åpent og vifte som blåste inn "kaldluft"

Våknet mange ganger og like tørst hver gang, sikkert drukket 3 liter i natt. Kvelende.

 

Rart at folk kan bli vant med sånn varme, jeg ville IKKE bodd i Spania på sommeren for å si det sånn, ihvertfall ikke uten skikkelig aircondition. Tempen fyker jo rett til 48-50'C om dagene.

 

 

BeFs du får ha en god tur da! Ikke smell av deg fingrene med kinaputter :p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...