Marvil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hm, ser ut til at jeg har fjerna alle codecsene på laptopen, og lurte på hvilke jeg trenger..? Pleier å bruke custom "Nimo50Build7" elns, der jeg velger fra en liste.. Noen som kan si opp de jeg trenger for å se film..? (fra den listen som ligger i den Nimo'en.. Btw; Kan jeg se hvilke jeg har på denne maskina her på en eller annen måte..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei.....eg tar kvelden under armene og går. God natt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 "Og" er et fint ord. Er fra kristiansand, "OG" eksisterer ikke her Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 schmelck jeg liker ikke helt planenen dine i civ2 i natt..... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 schmelck jeg liker ikke helt planenen dine i civ2 i natt..... Hehe... SKjønner ikke hva du mener... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hehe forstålig En tre frontskrig, er det egengtlig smart av meg? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hehe tvilsomt, sitter litt på bakbena selv atm, men kan jo hjelpe til ved 2 andre fronter *hint hint* Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hehe tvilsomt, sitter litt på bakbena selv atm, men kan jo hjelpe til ved 2 andre fronter *hint hint* Bare vent, det kalles verdensherredømme! Du sa at vi måtte bli ferdige en gang, jeg satser hardt og ser om jeg får det til! Bare kall meg "klikka-gæern" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hm, ser ut til at jeg har fjerna alle codecsene på laptopen, og lurte på hvilke jeg trenger..? Pleier å bruke custom "Nimo50Build7" elns, der jeg velger fra en liste.. Noen som kan si opp de jeg trenger for å se film..? (fra den listen som ligger i den Nimo'en.. Btw; Kan jeg se hvilke jeg har på denne maskina her på en eller annen måte..? Du trenger vel bare DivX og XViD-codecs, sånn generelt - men bare ta hele pakka du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nå skal det døgnes ... johanne Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bare vent, det kalles verdensherredømme! Du sa at vi måtte bli ferdige en gang, jeg satser hardt og ser om jeg får det til! Bare kall meg "klikka-gæern" hmm, slaget er vel snart tapt. er en og annen tapper by igjen. Lurer litt på om ikke vi skal stuffe bilen snart jeg. Så slepper jeg morgen rushet på vei hjem Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hmm, slaget er vel snart tapt. er en og annen tapper by igjen. Lurer litt på om ikke vi skal stuffe bilen snart jeg. Så slepper jeg morgen rushet på vei hjem Ikke glem at jeg kriger mot to andre, og du ser ut til å ha UENDELIG mange units som forsvarer da! Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hehe var bare 4 stk der, en elefant, 2 knigths og en horseman, alle forfiied og med city wall Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nå skal det døgnes ... johanne I morgen skal det festes ... johanne Så da må det bli litt søvn på meg, tror jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Noen som har våknet? Har gamet cs i 10 timer elns nå... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har sittet oppe i hele natt, skal dra til Sverige om noen timer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har sittet oppe i hele natt, skal dra til Sverige om noen timer Jeg skal også til Sverige med dama senere i ferien. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) 26'C På soverommet i natt, med vinduet åpent og vifte som blåste inn "kaldluft" Våknet mange ganger og like tørst hver gang, sikkert drukket 3 liter i natt. Kvelende. Rart at folk kan bli vant med sånn varme, jeg ville IKKE bodd i Spania på sommeren for å si det sånn, ihvertfall ikke uten skikkelig aircondition. Tempen fyker jo rett til 48-50'C om dagene. BeFs du får ha en god tur da! Ikke smell av deg fingrene med kinaputter Endret 2. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg