Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Umlig å sove i natt... Jau, får vell sitte med pc'en til jeg sovner Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Eller nikkor kan trene bodybuilding! Så vil Lene ha han, og bare han. Hehe. Hehe, vel det rekker jeg ikke. Hun kommer i slutten av Juli... Velvel, fårr se, kanskje jeg bare dropper å møte ho. Må du vel ikke, da viser du bare kompisene dine at du er redd for å kunkerrere.... ellerno. I dag skal jeg forsøke å legge meg tidlig, god natt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jepp, man må alltid konkurrere Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jepp, man må alltid konkurrere Jau, sant det... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Falt du og slo deg i hodet, igjen? Igjen? Vel kan møte henne, men synes hun kunne sagt det enkelt og greit. Jeg liker (Han/Meg) best, og vil derfor gjøre() andre ting med han en jeg gjør med dere. Enn og si at hun er like kåte på alle. Jeje, Natt PPL. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Damn Strait! Jepp! Med noen få unntak: Bodø/Glimt Brann Lillestrøm Lyn Molde Odd/Grenland Rosenborg Sogndal Stabæk Viking Tromsø Vålerenga Bryne FK FK Haugesund Hødd Hønefoss Ballklubb Kongsvinger IL Toppfotball Mandalskameratene Moss Fotballklubb Pors Grenland Raufoss IL Fotball Sandefjord Fotball Skeid fotball Start Strømsgodset IF Tromsdalen Vard Haugesund Alta Alvdal IL Anabole Boys Aronsløkka Fotballklubb Asker fotball herrer Askvoll og Holmedal IL Aurskog Finstadbru sportsklubb Austrheim A-lag Birkebeineren Fotball Brumunddal Fotball Brøstadbotn IL Buøy IL Fotball Bygdø Ballklubb Bærum Sportsklubb Bærumsløkka FK Bøkeby Ballklubb Christiania Fotballklubb Dala-Fram 88 Dokka Sportsklubb Drammens Ballklubb Eidskog Fotball Eik-Tønsberg Elverum Fotball F.C. Dania FC Blylaget FC Torden FFK Mulekameratene Fjedle sportsklubb Fjellhamar Fotballklubb FK Bergen Nord FK Dalguten FK Fauske/Sprint FK Hegra FK Jerv FK Nygårdshøyden FK Slutt FK Sparta Sarpsborg FK Tønsberg FK Varg FK Vesterålen Flakstad Idrettslag Flakstad IL A-lag Flatås Fotball Folldal IF Fotballklubben Storm Fotballklubben Voss Frognerparken Fotballklubb Fyllingen Fotball Fyresdal fotballgruppe Galterud IF Gimse IL Gossen IL Gribb IF Grindvoll IL Grorud IL Grüner Fotball Hafrsfjord Fotballklubb Harstad IL Hauen Haugen I.L. fotballgruppa Hedrum IL Fotball Heimdal Fotball HFK Supporterklubb Hinna Fotball Hisøy IL Hovding Huk Fotballklubb Hundvåg IL Fotball IF Fløya IF Skarp IK Junkeren IL Averøykameratene IL Dalguten Fotball IL Nest-Sotra IL Spartacus Jevnaker IF Jotun-fotball KFUM Oslo . Kolstad Fotball Kråkstad IL Kvik Halden FK Kvås fotball Kåsen IL Lade FK Langangen IL Old Boys Larvik Fotball Larvik Turn Fotball Levanger Fotballklubb Lire Ball Klubb Løkkekamerata BK Lørenskog IF Løten fotballklubb Manglerud Star Mercantile Lambertseter Fotballklubb Mo IL Mosjøen IL Fotball Muskel Fotballklubb Nardo FK Nederlaget FK Nesjar fotball Nett'an inn No Camp FC Norborg IL Nordbygda Fotball Nybyen BK Orkla FK Oslo Øst Porsanger Fotballklubb Radøy IL Rakkestad IF Fotball Rasta IL Rock'n Roll FK Rolland Ballklubb Romedal IL Rufus BK Runar Fotball Sandefjord-klubb. Råde IL: Fotball Rælingen Fotballklubb Rørvik IL S.K. Oslo Ørn Sagene IF Sandar ILs fotballgruppe Sandnes FK Simensbråten IL SK Radar SK Vedavåg Karmøyklubb. Skansen fotballlaug Skaukara Blålys Sommerfrydløkken Ungdomsklubb Sparta/Bragerøen, IL - Fotball Sportsklubben Gjøvik-Lyn Sportsklubben Hardhaus Sportsklubben Rolf Sportsklubben Træff Sprint/Jeløy Steinbånn fotball Steinkjer Fotballklubb Strømmen IF Sunndal Fotball Tiller Fotball Tjernet Ballklubb Tollnes Ballklubb Tylldal IL Fotball Tynset IF fotball Tønsberg Fotballklubb Vadmyra I.L Valestrand Hjellvik Fotball Klubb Vardal Idrettsforening Veitvet sportsklubb Vind Idrettslag Vindbjart Fotballklubb Volda Fotball Åbogen IL Ålgård FK Åmot IF Åndalsnes Idrettsforening Åsbygda Idrettslag . Ørn Horten Ørsta Idrettslag Fotball Øvrevoll Ballklubb Øvrevoll/Hosle Fotball Øyer-Tretten IF Ops... Må ikke glemme Tufte IL. Endret 2. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) HAHA! Den var seriøst genial, HalTan! Vel kan møte henne, men synes hun kunne sagt det enkelt og greit.Jeg liker (Han/Meg) best, og vil derfor gjøre(whistle.gif) andre ting med han en jeg gjør med dere. Det kan være litt vanskelig å avgjøre hvem hun liker best ettersom dere bare kjenner hverandre over internett. Eller gjør dere det? Endret 2. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Igjen?Vel kan møte henne, men synes hun kunne sagt det enkelt og greit. Jeg liker (Han/Meg) best, og vil derfor gjøre() andre ting med han en jeg gjør med dere. Enn og si at hun er like kåte på alle. Jeje, Natt PPL. Ahhh Bare ta henne med storm med å si at du er forelsket i henne og at du kunne DREPT for å få henne. Si at hun gjør deg gal og at du gjerne vil miste jomfruen med henne. Nei bare fortell henne som som det er. Hvis hun ikke vil ha deg var det "never ment to be" Endret 2. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Igjen?Vel kan møte henne, men synes hun kunne sagt det enkelt og greit. Jeg liker (Han/Meg) best, og vil derfor gjøre() andre ting med han en jeg gjør med dere. Enn og si at hun er like kåte på alle. Jeje, Natt PPL. Ahhh Bare ta henne med storm med å si at du er forelsket i henne og at du kunne DREPT for å få henne. Si at hun gjør deg gal og at du gjerne vil miste jomfruen med henne. Nei bare fortell henne som som det er. Hvis hun ikke vil ha deg var det "never ment to be" Enig med den første! Endret 2. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ahhh Bare ta henne med storm med å si at du er forelsket i henne og at du kunne DREPT for å få henne. Si at hun gjør deg gal og at du gjerne vil miste jomfruen med henne. Nei bare fortell henne som som det er. Hvis hun ikke vil ha deg var det "never ment to be" En ekte romantiker du! AKA: Romeo! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jepp! Med noen få unntak: *En Lang Og Stygg Liste* Hmm.. Point taken. Jaja.. Været var i det minste pent i dag, da... Endret 2. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har alt for mye fritid. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg har alt for mye fritid. Du har jo alltids mad200#siste tall sensurert# da.. Endret 2. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har alt for mye fritid. Den tråden begynner å bli latterlig teit... (personlig mening) Ikke morsomt lengre... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Med noen få unntak: [...] Øyer-Tretten IF Det er hjemmelaget der jeg bor. Endret 2. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den tråden begynner å bli latterlig teit... (personlig mening)Ikke morsomt lengre... Korrekt. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi er våken vi... Har ikke sovet siden...vel, lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg