SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei...eg går ut og tar meg en røyk. Håper det ikke regner igjen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) God tur Haltan. Jeg skal kanskje til DK, eller skal. Men pappa gidder ikke komme og hente meg, så venter til han har lyst.:/ Også kommer lene og besøker meg da. Endret 2. juli 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Egypt ja, been there done that... Pass på når du går over veiene, for det er ikke et trafikklys som funker og folk kjører som om de har stjålet både lappen og bilen. Tar en månede før de fjerner et vrak fra trafikkulykker og sånnt. Skal du dra for å se på pyramidene og sånnt så ta med masse å drikke, da jeg var der var det ikke noen som solgte noe å drikke i det området, og det er ørken tempratur der. Pyramides Park Hotel i Kairo er bra forresten. Hmm fikk lyst til å reise Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hehe du får kose deg også da haltan. Blir morsomt å komme seg vekk litt. Har alltid hatt lyst å reise til ålesund. Ser ut som en vakker by. Ingenting slår Ålesund Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg skal ingen plass på ferie. Blir alene hjemme Da blir det LAN! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Drar til Sverige i morgen Østersund, i "hjemmesnekkra" -buss, "Bærre Lekkert" er navnet på bussen. Faren til en kompis av meg som eier den. Blir kult det, billig øl, damer, bading, grilling, pluss pluss. Blir vel sittende oppe i natt, våknet i kl 16tiden i dag :/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg skal ingen plass på ferie. Blir alene hjemme Da blir det LAN! LAN kan man ha når foreldra er til stede. Når de er borte, har man fest. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 God tur Haltan. Jeg skal kanskje til DK, eller skal. Men pappa gidder ikke komme og hente meg, så venter til han har lyst.:/ Også kommer lene og besøker meg da. Skal hun besøke bare deg? Ouh, love is in the air Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 ahh.. endelig er strømmen tilbake etter 2 og en halv time med stearinslys og donald blader Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skal hun besøke bare deg? Ouh, love is in the air Mm, hun bor i Stavanger, så skal hun ta toget helt til Oslo. Vel, hun skal nok møte 3 stk til sammen elns. HÅPER ikke hun skal møte enda flere. Hvertfall meg og kameraten min, begge liker henne liker godt. Så vet ikke helt hvordan det her skal gå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ingenting slår Ålesund Fotballklubb? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Mm, hun bor i Stavanger, så skal hun ta toget helt til Oslo.Vel, hun skal nok møte 3 stk til sammen elns. HÅPER ikke hun skal møte enda flere. Hvertfall meg og kameraten min, begge liker henne liker godt. Så vet ikke helt hvordan det her skal gå. Bank opp kompisen din! Eneste løsningen. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Mm, hun bor i Stavanger, så skal hun ta toget helt til Oslo.Vel, hun skal nok møte 3 stk til sammen elns. HÅPER ikke hun skal møte enda flere. Hvertfall meg og kameraten min, begge liker henne liker godt. Så vet ikke helt hvordan det her skal gå. Bank opp kompisen din! Eneste løsningen. Eller låse han inne på do eller noe slik... Eller kan du are vær søtest/tøffest... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Eller kan du are vær søtest/tøffest... Nettopp, det blir en kamp. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Eller nikkor kan trene bodybuilding! Så vil Lene ha han, og bare han. Hehe. Ah, godt med nattmat. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fotballklubb? I hvertfall ingen som slår AaFK Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Eller nikkor kan trene bodybuilding! Så vil Lene ha han, og bare han. Hehe. Hehe, vel det rekker jeg ikke. Hun kommer i slutten av Juli... Velvel, fårr se, kanskje jeg bare dropper å møte ho. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Ingen. Damn Strait! Velvel, fårr se, kanskje jeg bare dropper å møte ho. Falt du og slo deg i hodet, igjen? Endret 2. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg