Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg snart sove. Sagt god sommer til de fleste jeg skal si god sommer til, og fått adresse til å sende postkort. Har fortsatt ikke blitt venner igjen med bestevenninnen min da - er redd for hvordan dette skal gå. :(

 

Kjæresten min kommer til meg 10 - han sa at hvis jeg våger å lukke øynene èn gang mens han er der, går han. (Han klager alltid på at jeg har poser under øynene eller ser trøtt ut.) SOVE MER! :p

 

Har fått 200 dollar av bestemor til Egyptturen. Må ringe og takke :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk, takk. Reiser ikke før søndag, men skal ikke skrive flere innlegg her. Da blir det en måneds pause fra AnAnAs, folkens. Tenker dere puster lettet ut.

 

Vil gi sommerklem til:

 

Haltan, Fragletrollet, ahpadt, Alastor, dimiles, sosohal, Bandidos Pelle, Zedkar (husker faen meg aldri nicket ditt), B|Real, Snowdog_, ridgea, Anette, Nikkor, sluffy - og alle andre jeg liker å prate med, men som jeg ikke kommer på nå midt på natten.

 

Ha en god sommer, og ikke glem meg helt da. :D

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Ananas: Du får ha en god tur og kos deg myee nede i egypt! Tenkt at du skal nyte hele 4ukers sol og varme mens vi her oppe banner og steiker nesten hver eneste dag. Ta vare på deg selv og ha litt vett når det gjelder forskjellige ting. Gir deg en god suss og klem og ønsker deg en fin tur. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...