ikkeno Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 ja, da gikk jeg å la meg. god natt folkens Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sorry Purify, kan ikke den Har du sett på www.mxtabs.net da? Tror jeg skal begynne å øve på Fade To Black nå jeg Hvorfor ikke bare hoppe rett på noe sånt som denne her? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor ikke bare hoppe rett på noe sånt som denne her? Og hvor fort går den da? Det var ikke vanskelig å spille i 32delsnoter i alle fall... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nå skal jeg snart sove. Sagt god sommer til de fleste jeg skal si god sommer til, og fått adresse til å sende postkort. Har fortsatt ikke blitt venner igjen med bestevenninnen min da - er redd for hvordan dette skal gå. Kjæresten min kommer til meg 10 - han sa at hvis jeg våger å lukke øynene èn gang mens han er der, går han. (Han klager alltid på at jeg har poser under øynene eller ser trøtt ut.) SOVE MER! Har fått 200 dollar av bestemor til Egyptturen. Må ringe og takke Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Takk, takk. Reiser ikke før søndag, men skal ikke skrive flere innlegg her. Da blir det en måneds pause fra AnAnAs, folkens. Tenker dere puster lettet ut. Vil gi sommerklem til: Haltan, Fragletrollet, ahpadt, Alastor, dimiles, sosohal, Bandidos Pelle, Zedkar (husker faen meg aldri nicket ditt), B|Real, Snowdog_, ridgea, Anette, Nikkor, sluffy - og alle andre jeg liker å prate med, men som jeg ikke kommer på nå midt på natten. Ha en god sommer, og ikke glem meg helt da. Endret 2. juli 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Blæ, drar til Ålesund i morgen jeg. Kommer tilbake på Mandag Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Øyh døh AnAnAs: Hvorfor har du skifta avatar da? Likte den gamle bedre... "Kvinner elsker å shoppe. Menn hater det. Det er dette som kalles elske/hate forhold!" Jaja, god tur iallefall! Endret 2. juli 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ananas: Du får ha en god tur og kos deg myee nede i egypt! Tenkt at du skal nyte hele 4ukers sol og varme mens vi her oppe banner og steiker nesten hver eneste dag. Ta vare på deg selv og ha litt vett når det gjelder forskjellige ting. Gir deg en god suss og klem og ønsker deg en fin tur. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ålesund? huff... tenk å oppsøke kulda i sommerferien da gitt Jaja du får ha en fin tur... Var foresten innom forumet ditt (linken i siggen din)... hva skal det være godt for egentlig? Var ikke mange poster der akkurat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Drar til Ålesund på søndag, jeg. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 oki...Familieferie eller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er halvt sunnmøring, drar oppover med mein vater og hilser på slekta, samt en del fisking ( ) og henging med bekjente. Oh, forresten, takk for at du minte meg på at det blir en kald affære. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hehe du får kose deg også da haltan. Blir morsomt å komme seg vekk litt. Har alltid hatt lyst å reise til ålesund. Ser ut som en vakker by. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hw.no og hele nettverket dems er super rask nå..... Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja god tur thea Skal kose meg hjemme i Oslo i hele sommer jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tja, drar jo ikke før om noen dager, da. Har alltid hatt lyst til å se Bergen, forresten. Heh. Peace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg