Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg faen meg klart det i dag også. Brukt 1625 kr. Siden jeg fikk lønning for to dager siden, har jeg brukt 3500 kr. Jeg er farlig når jeg får lønning. :( Skal begynne å låse inn penger. Kan ikke fortsette sånn. Selv om jeg nå har veeeldig mange sko og veeldig mange topper :whistle:

Uhm... Var og kjøpte bursdagsgave til typen i dag. Rotet litt rundt, hadde tenkt å kjøpe parfyme, men så endte jeg opp med en kremhvit skjorte, som jeg kan tenke meg blir dritnice på han. Tror dere han vil like den? Jeg hater virkelig å kjøpe gaver til gutter.

Nå skal jeg slappe av i bena litt, også skal jeg ha jentekveld :w00t:

Lenke til kommentar

@anananas; Hørt om å ha en sparekonto i tillegg..?

Testa det i fjor, gikk i banken og overførte 95% av alt jeg tjente den måneden og satte på sparekonto.. Sparte vel en 55.000 +/- totalt.. :) Det er fint å se på bankkontoen når kameratene sitter og lurer på hvor fan deres 55.000 er hen.. :!:

Annet trix;

Kjøp klær på nettet og legg regningen i bunken til foreldra.. Har funka noen ganger, til og med på parkeringsbot.. :innocent:

Edit; Faktisk feil sum tror jeg.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Marvil: Du har skrevet det i hver eneste post der du har referert til AnAnAs' innlegg. ;)

Ja der ser du.. Tror det var uten vilje at jeg gjorde det et par ganger, så dreit jeg i det og kjørte hele linja..:)

Men i forrige innlegg tenkte jeg ikke over det en gang.. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...