Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og her har vi problemer. Regner og det er gjørmehelvett over alt og minibankene her på festivalområdet nekter å la meg ta ut penger av en eller annen grunn selv om jeg har +700kr på kontoen.

Og så regner det selvsagt den dagen da KoRn skal ha konsert.

BLAH

Bare en ting som beskriver denne dagen:Fittebæsj

Lenke til kommentar
I bergen er det overskyet med litt sol innimellom og luften er greit og varmt. Ikke noe å løpe ut og grille i men bedre enn noe annet.

Er det fint vær ute? Er på LAN, så i dag har jeg ikke vært utenfor døren enda, og like lite sett ut... Men skal ut å trekke frisk luft no... :cool:

Lenke til kommentar

Da var jeg våken, eller har vært våken i tre timer men har spist frokost og vært i butikken.. Kjøpte ny bag og nye sko, det var salg på sportsbutikken :p hehe..

Synes alle er på LAN nå jeg ass, vurderer å ha lan selv faktisk. :hmm: Kan invitere mari og natahlie, så har vi bærtelan hvor det går i msn eller noe :p Det kunne blitt gøy da :yes: Trenger ikke mer enn en router da vel? Har jo det.

Lenke til kommentar

Jaja, sitter her å er litt missundelig jeg da.. Sitter på jobb, mens nesten alle dere er hjemme å slapper av.

Heldig vis er det gårlig vær i dag, slik at det ikke er så bittert å være på jobb..

Lenke til kommentar
Jaja, sitter her å er litt missundelig jeg da.. Sitter på jobb, mens nesten alle dere er hjemme å slapper av.

Heldig vis er det gårlig vær i dag, slik at det ikke er så bittert å være på jobb..

Ahh, deilig å nettopp ha stått opp og sola skinner som bare fanken fra nesten skyfri himmel og det er 24* C i hagen :D

:tease:

Lenke til kommentar
hehe, grattis med 666 psoter :thumbs: Pass på å ikke post on-topic på en stund da ;) hehe

Jeg forlater pcen i en liten stund, så den får bli 666 en liten stund til :devil:

Selv om jeg liker "667 - The neighbour of the beast" mye bedre.. Er det bare jeg som synes det veldig morsomt? Greit, jeg har ikke sovet på 30 timer, men det er morsomt, er det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...