dimiles Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hm. Ta deg en "tur": Først går du og lukker vinduet, deretter lager du makaroni og tilslutt hører du meg fortelle en svenskevits. Da blir alt bra igjen Hm, hjalp ikke "bliglad" logoen min? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 bligladlogoen hjalp i 1 minutt, så kom jeg på at jeg har lyst til å skate. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Etter atte DiMiles ringte meg på jobb og pustet tungt i røret så måtte jeg bare ut på byen å ta meg noen øl og cider. Tok litt hardt på meg det der... hehe.. Men nå er jeg back! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Lett å bli trist om natten. hmm kanskje eg skal slutte å døgne hele tiden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Btw så netopp bumfights. Tragisk altså. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Lett å bli trist om natten. hmm kanskje eg skal slutte å døgne hele tiden. ...eller ikke.. trur du må værra med meg og holde meg med selskap! Vi må rule [email protected].. hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Fittewh0re. Shellet har vært ustabilt i det siste...er ikke connectet på efnet eller undernet en gang Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Stakkars deg.. Jeg er btw på jobb og koser meg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg er så flink. Nå har jeg laga egendifnert tallformat i Excel: [Grønn]# ###,000" mtx (huii)";[Rød]# ###,000" mtx (eid)";[blå]" Ingen mtx jo. :/" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Bah! Sto nettopp opp... :/ B|Real du lagger på UnderNet (eller man kan ikke pinge deg?) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mornings Huff sliter med hueverk nuh. Har en sånn periode en gang i året at hue mitt sprenger.... Hmm ikkje fysisk da vel å merke. Men det er så mange som klager på at dei får vondt i hue av å stirre på ein skjerm i over ein time.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har jaggu ikke skjedd mye siden jeg gikk i sengs... Er på jobb igjen nå da. Skal værra her frem til 20.00 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Desverre korrekt, b-real og Haltan.. Man tror helt i starten at bunnen er nådd.. Noe tid senere så har man gitt opp troen på at hullet har en bunn.. Kjenner meg igjen med at man tenker mest på kvelden også, b-real.. Det er da det er desidert værst.. Har en tendens til å vare utover store deler, iblant hele, natta.. :grine: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nå trur jeg vifteovn er ute å spekulerer på noe her.... Til dere som ikke vet , så fikk jeg nettopp telefon på jobb, en fra arendalstrøket. Kjennte ikke igjen stemmen i det heletatt... Og gøbben ville ikke si hvem han var... Kolbjørnsvik... hummm... Hvem kan dette værra ? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har jaggu ikke skjedd mye siden jeg gikk i sengs... Er på jobb igjen nå da. Skal værra her frem til 20.00 Går du ikke LEI, wabby? Altså, jeg hadde fått diverse anfall av ymse slag hvis jeg hadde måttet sitte der og forklare folk med teskjeer hvordan man gjør ditt og datt.. Hadde krevd av venner at de skulle ringe meg en gang i halvtimen eller.no.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg ville syntes at enhver jobb som tillater deg å sitte å snakke med MEG på IRC ville vært toppen Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg kan godt ringe deg hvis du vil..? Men har bare mobil.. Trenger hjelp faktisk..! Har prestert å få et backdoor/trojan virus som heter så mye som mdx10.adll.. :O Koster det mye fra mobil? (Heh, det at dere er sånn telenor avidi greier er ikke så farlig ) Endret 13. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hadde krevd av venner at de skulle ringe meg en gang i halvtimen eller.no.. Du er jo godt på vei Koster det mye fra mobil? Det vet jeg ikke, men fra telefon koster det ca 3,- pr 10 minut. Men så har vi et gratisnummer og da... *holde for seg selv* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Heh, sikkert bare å switche 815 med 800 elns Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 nope... er ikke det vettø... ligner ikke i det heletatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg