Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle veit det visst...

 

Jeg får skylde på dårlig engelskopplæring :ermm:

Burde klage på økonomidelen også, den læreren vi har hatt i de to fagene skulle ikke vært lærer. FAnt ut at jeg har den høyeste karakteren på eksamen da, fire, og jeg slo de som blir sett på som best i alle fag i klassen :w00t: Det var litt gøy da. Men karakterer er ingen konkuranse, det er egentlig viktig å huske.

Lenke til kommentar
Ble litt full og kåt og greier men fant ut at eg ikke skulle ringe hun som eg snakket om bare fpr å få sex. Blir litt kjipt. Har klart å være "gentlemann" helt til nå og skal ikke ødlegge ryktet mitt bare for litt sex. For bare trene høyre armen til noe kommer. :hrm:

Hehehe :D Go høyrearm! :w00t:

Lenke til kommentar
Høyre arm er trofast men kjedelig. Har prøvd "the stranger" men får det ikke til.  :thumbdown:

:lol: Dødsbra!

 

Den som sto i "yo mama"-vitser under kategorier "Humor". Den var noe slikt som "mora di er så dum at hun bruker 2 timer på å se 60 Minutes". :laugh:

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Hm, driver å leker med søknaden min hos Samordna Opptak ATM.. Det er for sent å legge til ønsker, men man kan fremdeles omprioritere i noen og tredve timer til..:)

 

1.HiS Fjernsyns- og multimedieproduksjon

2.HiG Medie-management

3.HVO Media, IKT og design

4.HiG Medieteknikk

5.HiG Mediedesign

 

Alle fem er Bachelorutdanninger, på enten Gjøvik, i Volda eller Stavanger..

Den øverste er triksen å komme inn på, i fjor var det 5.2 elns i snitt, jeg har 4.5.. :blush:

 

Utenom det har jeg lyst til å gå på Noroff, Bachelor of Multimedia Systems med Film&TV Produksjon på 2.året..

Folk sier Noroff har dårlig rykte, det stemmer muligens, jeg har ikke hørt noe.. Noen som kan linke til noe spesifikt elns..? Koster en del, men selve utdanningen syns jeg ser grei ut.. :blush:

Får ringe i morgen og høre om de har fyllt opp de klassene, vil helst til Stavanger ellerno..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...