Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arggh. Skulle ut og kose meg med noen venner på eikås banen siden en kompis skal trene på bilcross men eg avslo fordi vofsen forsatt halter litt. Skal gi han tid til fredag og hvis ikke haltingen er borte ser eg meg nødt til å ta han til væterinæren.

 

Men men det kommer andre dager. De skulle vist opp til en kompis og grille og ser på film senere også. :cry:

 

Vofsen min er viktigere. :love:

Lenke til kommentar
@anananas;

 

- Bilder

- Hva er "Girl" ?

- 2.5kilo på rundt 9 timer..? Damn.. (syns folk her sa du hadde fin positur jeg ? )

 

Skal legge ut bildet av vesken etter middag. Er så forelska i den! :love:

Tittelen på boken jeg kjøpte heter "Girl, Interrupted" som også finnes på film. Shitbra film, men følger ikke historien i boken så bra. (Angelina Jolia og Winona Ryder er jo med, så den er diggbar uansett.)

Jeg går alltid ned masse i sommerferien, alltid rundt 5-11 kg. Nå som jeg skal til Egypt vet jeg ikke hva som skjer; jeg hater utenlandsk mat og kan heller ikke spise sterke ting pga tungesykdom.

 

 

Bakt potet og grillet kylling til middag! ..Nam?

Lenke til kommentar
@anananas;

 

- Bilder

- Hva er "Girl" ?

- 2.5kilo på rundt 9 timer..? Damn.. (syns folk her sa du hadde fin positur jeg ? )

 

Skal legge ut bildet av vesken etter middag. Er så forelska i den! :love:

Tittelen på boken jeg kjøpte heter "Girl, Interrupted" som også finnes på film. Shitbra film, men følger ikke historien i boken så bra. (Angelina Jolia og Winona Ryder er jo med, så den er diggbar uansett.)

Jeg går alltid ned masse i sommerferien, alltid rundt 5-11 kg. Nå som jeg skal til Egypt vet jeg ikke hva som skjer; jeg hater utenlandsk mat og kan heller ikke spise sterke ting pga tungesykdom.

 

 

Bakt potet og grillet kylling til middag! ..Nam?

Hm, åh.. :blush:

 

Jaja, åssen skal jeg vite slike dameting.. :)

 

Jeg spiste opp middagen min til frokost, noe som ikke var så jævla lurt, men jeg gidder ikke ned på butikken en gang til. Har vært der tre ganger i dag.. :cool: Kjøpt masse colabokser å greier.. :w00t:

 

Annen ting; Hvorfor, HVORFOR, får damer lappen..? Dem kan jo vitterlig ikke å håndtere en bil i trafikken..:) (kanskje ikke alle, men de fleste jeg møter vertfall) Møtte ei dame i en "svær" Volvo V70 i en smal bakke. Jeg legger meg så langt ut i grøfta som mulig, men hun ca litt mer enn en meter fra autovernet på sin side.. :mad: (helt til jeg åpna døra.. :!: ) Da kom hun seg fort ut i grøfta, så så jeg stygt på henne.. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...