Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner ikke, men er vel ikke så vanskelig å fake psykiske problemer.. Man finner en bok og imiterer alle symptomene..:)

En person her fikk en annen til å ringe vernepliktsverket og sa at han slet med å treffe nye mennesker, redd for folkemengder, og masse annet. Så sa dem, over telefon, at han kunne se bort fra innkallelsen, dem skulle ikke bry ham mer.. Og det er faktisk sant, kjenner han som ringte.. Han andre har ikke hørt noe mer.

Genialt :laugh: Kanskje jeg skal prøve på det jeg også :p

Scoot: "LAN" ;)

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Eyy :)

I dag tidlig tok jeg vaksine - stakk nam-nam inn i armen min :love:

Etter det dro jeg til byen - og kom hjem 2300 kr fattigere. Fikk lønning i går, og den er sikkert borte i morgen. Har kjøpt inn ting til Egypt-turen: Girl, Interrupted (boken), masse topper, skjørt og sandaler. Da jeg kom hjem, hadde jeg glemt nøklene inne i huset, så måtte ta t-banen til Nationaltheateret, møte mamma og dra hjem igjen. Faen til slit. Har gått med t-skjorte med åpen mage i dag, så har fått vist fram min nye piercing. I tillegg møtte jeg på en med Iron Maiden t-skjorte, som viste seg å være eksen min for tre år siden. Vi skal møtes til fredagen. I morgen skal jeg kanskje på Peppes med en venninne fra Spania som har vært borte ett år som jeg møtte nå - jihaa :) Har møtt altfor mange mennesker i dag.

I dag skal jeg for en gang skyld spise middag hjemme. Det kan jo bli interessant, har ikke gjort det på et halvt år.

:nei:

Så veide jeg meg nå etter jeg kom hjem fra byen. Sto opp 7, har ikke rukket å spise enda, pluss at jeg har svettet, pluss at jeg har gått i rundt 5 timer: gått ned 2,5 kg. Shopping er en sport :yes:

Lenke til kommentar
Ja, det var synd :( Jeg skal se om jeg finner en ny veske som jeg får plass til gemini oppi! ;) Neida.. jeg skal bare ha en større veske som jeg får plass til mer enn kun mobilen liksom :p

Åh, da må du nesten få se et bilde av vesken min når du kommer hjem. Den er så sinnsykt fet. Får komplimenter av ukjente hele tiden pga den. Den er S-E-X-Y!

Ps: IKKE kjøp de fakede LV-veskene som har kommet i Oslo nå: De heter VL :D

Lenke til kommentar

@anananas;

- Bilder

- Hva er "Girl" ?

- 2.5kilo på rundt 9 timer..? Damn.. (syns folk her sa du hadde fin positur jeg ? )

Noen her som har peil på sånn innsending av vitnemål..?

Jeg har et ark med vitnemål på. Så skal en kopi (hm, jeg har vitterlig ingen kopimaskin her, og foreldra er borte) sendes til en plass, men sammen med hvaforno..?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...