Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øyh nå vet jeg hva jeg skal gjøre...

Noen som har sett det "ultimate computer chair" bildet av noe som ligner på en solseng med skinn trekk... Har også armlener, stativ for skjerm, keyboard og mus.

Får tegne det kanskje :hmm: Hadde vært kult å sveiset sammen noe sånnt, mangler bare stålrør/bjelker, skinn, skomgummi, vinkelsliper, skruer, sveiseapparat, el-motor og jengeverktøy.

Hadde vært no å lage elektrisk justering på ryggstøtte og sånnt, kanskje få solseng-PC-stolen til å "tranformers" om til stol...

Eller skal jeg bygge meg noe sånnt http://www.robotics.com/chair/ hmm

Lenke til kommentar
Øyh nå vet jeg hva jeg skal gjøre...

Noen som har sett det "ultimate computer chair" bildet av noe som ligner på en solseng med skinn trekk... Har også armlener, stativ for skjerm, keyboard og mus.

Får tegne det kanskje :hmm: Hadde vært kult å sveiset sammen noe sånnt, mangler bare stålrør/bjelker, skinn, skomgummi, vinkelsliper, skruer, sveiseapparat, el-motor og jengeverktøy.

Hadde vært no å lage elektrisk justering på ryggstøtte og sånnt, kanskje få solseng-PC-stolen til å "tranformers" om til stol...

Eller skal jeg bygge meg noe sånnt http://www.robotics.com/chair/ hmm

Øhy! Har lenge tenk på no sånt jeg og :D Men litt annerledes :p

-Men jeg har nok ikke midler til det :/

Lenke til kommentar
Lykke til Marvil, jeg gruer meg fælt til jeg blir kasta i fengsel i 30 dager fordi jeg nekter militær og siviltjeneste. Eller, er det 30 dager? Noen som aner?

Håper ikke dette kommer som noen bombe; selv om man nekter førstegangstjeneste, og går i fengsel, så er man fortsatt vernepliktig, og må fortsatt gå førstegangstjeneste.

Lenke til kommentar
Fuck. Da reiser jeg til Tanzania, eller nekter det også.  :innocent:

Man kan be om utsettelse da..

Er visst noen som har gjort det, og når dem passerer 28 år ellerno så gidder ikke Vernepliktsverket å kalle dem inn lenger..

Edit;

Om man går inn for det, er det ikkeno problem å slippe.. Det innebærer å innrømme en del ting som ikke er sant, though.. Narkotika, psykiske problem osv..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Trenger jeg ikke legeattest på psykiske problemer? Jeg kan vel ikke bare gå inn til obersten og si "Hei, jeg har ADHD, så jeg må slippe militæret."?

Narkotika kan jeg godt innrømme though. Så lenge ikke politiet kommer etter meg :p

Lenke til kommentar

Aner ikke, men er vel ikke så vanskelig å fake psykiske problemer.. Man finner en bok og imiterer alle symptomene..:)

En person her fikk en annen til å ringe vernepliktsverket og sa at han slet med å treffe nye mennesker, redd for folkemengder, og masse annet. Så sa dem, over telefon, at han kunne se bort fra innkallelsen, dem skulle ikke bry ham mer.. Og det er faktisk sant, kjenner han som ringte.. Han andre har ikke hørt noe mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...