fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Frodi han er den store loddne flodhesten? Den store lodne flodhesten som er kjip mot meg med vilje? Neh.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Har aldri følgt med på presidenten så eg klarte aldri å komme meg inn i serien. *hihihi* *grin* Endret 12. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Unnskyld da. *bli snurt og trekke tilbake godhet* Greit Jon! Look what you did! Just kidding j00 spikey friend! :-) *gir klem til Jens* /me vil også ha en klem! Ser helst at jeg blir kalt et eller annet "spikey friend" greier jeg og. Hvorfor skal du få klem? fordi jeg trenger det... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) BAH! Skole er psykisk selvmord.. flodhest: man får ikke alt man vil ha her i livet... Det kan JEG skrive under på Endret 12. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Frodi han er den store loddne flodhesten? Den store lodne flodhesten som er kjip mot meg med vilje? Neh.. HÆ? kjip mot deg med vilje? wtf? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 *ringe* LOL - Almir sa at jeg måtte lære deg folkeskikk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 *ringe* LOL - Almir sa at jeg måtte lære deg folkeskikk Bah det var..... nevermind *grin* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 LOL! Så det var Almir han het:P Jaja, jeg er ikke så god på bergensk, men morro.. skulle latt som om jeg hadde heftige problemer.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 HEHE men du kan ikke klage på ventetiden... Rett igjennom ! Men da stakk jeg hjem, ferdig for dagen... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 BAH! Skole er psykisk selvmord.. flodhest: man får ikke alt man vil ha her i livet... Det kan JEG skrive under på Hehe, DET har jeg merka...men fæen da, vil ikke at nvoetfiv skal mene at jeg er kjip mot han, det har jeg da seriøst ikke ment å vært. Bare spurte om en liten klem jeg :grine: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 LOL! Så det var Almir han het:P Jaja, jeg er ikke så god på bergensk, men morro.. skulle latt som om jeg hadde heftige problemer.. ringte du og snakket på bergensk? Ringte selv men fikk en eller annen dame. Spurte bare etter wabby. Hun skjønte ingeting og sa vent litt. Så fikk eg kalde føtter av en eller annen grunn Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jepp det gjorde jeg. Spurte etter Bjørn jeg da, ettersom de ikke vet hvem Wabby er sannsynligvis. Jeg var ikke så god på bergensk heller *lagre nummer og terrorisere wabby in da future* Hehe, cold feets snowdog:) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Flodhest: Du kalte meg Jon /me gir en hugsywugsy til Flodhesten Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Flodhest: Du kalte meg Jon /me gir en hugsywugsy til Flodhesten Okey, sorry for det. Weehoo, /me fikk en klem Nå får jeg sove i natt og Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Men.. Jeg skulle egentlig dratt for noen minutter siden.. Skal over til en venn.. God natt.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg ligger en klem i minus though.. Men det er mange sider tilbake God natt ihvertfall :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Kas server spiller dere bf1942 folkens? Skal spille bf1942 nu God natt og en klem til de som legger seg eller trenger en klem. Endret 12. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg ligger en klem i minus though.. Men det er mange sider tilbake God natt ihvertfall :/ Ligger du i minus når det gjelder klemmer sier du? Vel, bare en ting å gjøre da; *klemme på nvoetfiv* hehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ny avatar! vet ikke hvor lenge den kommer til å leve though, er jo LITT ripoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg