Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Nå har jeg delt et par pils og en flaske vin med pappa, det værste er at jeg våknet i 22tiden i dag (sovnet når jeg kom hjem fra en kompis i dag), og da var det rett på alkoholen. Vi spilte gitar og greier, hyggelig det.

 

Hva ellers skjer i verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer det noe ellers da?

Tja, jeg har regna litt for meg selv her og funnet ut at det er 26 korte dager til jeg skal møte på Madla utenfor Stavanger på Rekruttskole.. :(

 

Ryktene sier at jeg skal i Luftforsvaret.

 

Fytti pokkern, det kan bli tragisk, gitt.. :mad:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Marvil føler med deg. Men men du får det overstått i det minste. Få det ut av systemet....hey kan være du liker det. :shrug:

Nåja, jeg hater slikt. Masse mas og folk som (tror) dem har makt over emg som kan sjefe osv over meg. Takler ikke slikt.

 

Uansett, greit nok med at det er obligatorisk osv, men har en del allergier så det kan bli rimelig tragisk å gå å dasse der.. Fikk 4 (av 9) på allmenn fysikk pga allergi, noe som betyr at den er ganske vesentlig. Får man 3 av 9 kommer man ikke inn.. :mad: Skal til legen nå snart og få ny legeattest, fikk beskjed om å ta med det når jeg ble kalt inn. Så får vi se hva som skjer..:)

 

Btw;

Jeg har bestilt flybillett nedover, det dekker vel noen (dvs andre enn mine foreldre)..? Får vel refundert billigste reisemåte elns..?

Lenke til kommentar

hvordan skrives innteressant? interissant? herregud slikt irriterer meg. :wallbash:

 

får 5 i norsk skriftlig, men vet ikke hvordan (interissant?) skrives

 

 

:whistle:

 

EDIT: dette er btw min første post i Siste Ordet 3 :w00t:

 

woot woot :tease:

 

(trøtt)

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...