Purify Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har IKKE tenkt å late som jeg er en 15-år gammel jente med bilder av meg selv bare så det er sagt haddis Hvorfor ikke? Det er genialt! Noen som vet hvor det ble av den sinnsykt lange lista med smileys som jeg hadde i to dager? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvilken mp3-spiller burde jeg kjøpe. trenger musikk når jeg skal på jobb Har bestillt 'JOS MP3-spiller MP130', men det er ikke forsent å fjerne ordren.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ingardj: Denne? Jeg har ikke peiling, men den ser tøff ut Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ingardj: Denne? Jeg har ikke peiling, men den ser tøff ut Vil heller anbefale 4 GB versjonen. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2209 Den har jeg, er kjempefornøyd. Men det er selvsagt en harddiskspiller, som er ganske forskjellig fra en flash-spiller. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Flott at Recent pic post er åpnet igjen, fant noen flere bilder +video fra Lørdags nakenbadingen, la dem inn under de forrige, her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2407783 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er det noen her inne med en god del kunnskaper om trening. Jeg skulle gjerne hatt noen tips og lignende. Hadde vært fint om folk hadde giddet å sende en PM, eller legge meg til på MSN Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Er det noen her inne med en god del kunnskaper om trening. Jeg skulle gjerne hatt noen tips og lignende. Hadde vært fint om folk hadde giddet å sende en PM, eller legge meg til på MSN Styrketrening/helsestudio? Det er som regel instruktører til stede, som kan sette opp programmer for deg. www.iform.no og www.treningsforum.no er gode steder, dersom du skummer forbi alle "fjortizz"-postene. Endret 29. juni 2004 av Quicko Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg trener 5-6 ganger i uken selv, og er trener for noen unger 2 ganger. SÅ jeg har liksom ikke så veldig god tid til å gå på treningsstudio. Tenkte mer på trening man kan gjøre hjemme, med manualer og annet ikke så alt for dyrt utstyr. har lest litt på de stedene, og det står en del bra, men det aller meste er til folk som trener på treningsstudio. Hvis noen har noe hadde det vært fint med PM eller MSN. Så slipper vi å fylle SO med ting folk ikke bryr seg om Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Det er vel ingen som har Gmail til meg vel? Endret 30. juni 2004 av kaiern Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er vel ingen som har Gmail til meg vel? Joda, som alle andre som har spurt, så skal du også få GMail. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gmail meg i rumpa! Faen så lei jeg er av den masinga. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Joda, som alle andre som har spurt, så skal du også få GMail. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gmail meg i rumpa! Faen så lei jeg er av den masinga. tror ikke du vil ha 1gb hd opp i rompa da men Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gmail meg i rumpa! Faen så lei jeg er av den masinga. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gmail meg i rumpa! Faen så lei jeg er av den masinga. GMail er jo finfint det. I dag sendte jeg postkort til USA! Lurer på hva kisen jeg sendte det til sier når han ser at jeg har skrevet på norsk Var en _liten_ forglemmelse. sluffy: hva skrev du på postkortet ditt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gmail meg i rumpa! Faen så lei jeg er av den masinga. Litt enig. Er litt lei gmail maset. Jaja har ikke så mye nytt å fortelle da men..... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ... Trenger forsåvidt ikke gmail jeg heller, derfor jeg ikke har gått inn for og skaffe det ... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvorfor går forumet så #"¤/ tregt? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er ikke tregt her nå ? Værre for et par dager tilbake . Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det en ting google får med Gmail så er det Jævla bra reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg