Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikk-kont@kten hvilken mus skal du ha deg? Logitech MX510 Optical Mouse USB anbefales hvis du ikke har bestemt deg, fikk min på fredag og den er kjempebra, veldig godt fornøyd.

MS intellimouse explorer 4.0 funker også veldig bra.

He he, skal kjøpe Microsoft Inteli Explorer 4.0...

Prøvde en på lanet jeg var på, var mye bedre en den saksa jeg sitter med nå...

Men stusser på om jeg skal ha med eller uten tråd, begge har både fordeler og ulemper...

EDIT: Nå ble jeg usikker, men ser ikke hva som er nytt på MX510f ysisk?

Ergonomi er nemelig en veldig viktig faktor...

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Huff, søstra mi måtte opereres i dag. Hun fikk en nål inn i foten som knakk og ble der. Røntgen og så rett på operasjonsbenken. Litt kritisk med Mallorca turen om ikke mange dagene, men det går sikkert.

Noen som har lyst til å invite meg til Gmail slik at jeg kan lage en skikkelig bamsekonto? :whistle:

Lenke til kommentar
Ta et skrivekurs.

Jeg er mot ekteskap siden jeg ikke er kristen, og vil ikke sverge til gud. Blir litt for dumt for meg  :shrug:

Men kan godt ha den samme festen og opplegget bare all religionen uteblir.

Javel!Greit jeg tror ikke på gud,jesus.litt på djevelen men ikke på ekteskap.

gheje harrr veell ingnen skriveleif vel?

Uanz.Selv om du gjør det trenger man ikke å rakke ned på andre som ikke gjør det.Ikke min skyld at ikke troende gudeelskere som satanister brenner ned kirkene deres!Btw fåkk Ekteskap!

and Australia is like: WTF!?

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at de som får Gmail, kan igjen invitere andre? Da kan jo du gjøre meg en bjørnetjeneste da :p

joa. Men problemet er jo det at du får begrenset med invitasjoner. Er ikke sikker, men tror du får 3 stk. Så da går det jo til familie, kjente osv.

BTW: du trenger ikke å late som en 15 år gammel jente. Bare _ikke_ skriv somebody invite me plz!. Det funker garantert ikke. Jeg skrev hvor gammel jeg var, hvor jeg kom fra osv. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...