Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Yey jeg har 800 poster! Skulle sjekke hva gjennomsnittet per dag var og så plutselig at jeg hadde 800 poster Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Faen, så var recent pic post stengt...noen som er stor i kjeften Shit happens.. Uansett, den hadde visst være oppe til diskusjon flere ganger og jeg nekter å påta meg alt avsvaret da jeg har posta rundt 4 poster totalt i hele tråden.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som har forslag til en ny signatur? Eller en genial quote jeg kan ha der? Burde vel kanskje høre på musikk og se hva jeg finner.. www.bash.org Evt bare "Jeg digger Marvil", den er jo alltid en slager.. Sjekk signaturen min, hehe.. Tar det bort om du ikke vil ha det der.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som har forslag til en ny signatur? Eller en genial quote jeg kan ha der? Burde vel kanskje høre på musikk og se hva jeg finner.. www.bash.org Evt bare "Jeg digger Marvil", den er jo alltid en slager.. Sjekk signaturen min, hehe.. Tar det bort om du ikke vil ha det der.. Haha, NICE.. Ikke fan om det skal bort.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 burde kanskje ta bort heremetegnene Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Shit happens.. Med andre ord det var en ulykke? Neida...jeg siktet ikke spesielt til deg... Men noen er litt unødvenige i munnen Endret 29. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 *ta bilde og sende til Gef* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) *ta bilde og sende til Gef* Åpnes visst i morgen elns.. Men for all del, ta masse bilder.. Endret 29. juni 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jaja, jeg rpøvde ihvertfall.. www.home.no/anette2/Bilder/bilde.jpg Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Da var det tid for , passe på å ikke ... Vel, egentlig ikke, måtte bare teste smileysene Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Eller så bare leser jeg litt lenger opp... Endret 29. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Åpnes visst i morgen elns.. Tørte ikke å stenge den for godt nei...pyse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jaja, jeg rpøvde ihvertfall.. www.home.no/anette2/Bilder/bilde.jpg Fyr igang mere.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Åpnes visst i morgen elns.. Tørte ikke å stenge den for godt nei...pyse Blir nok ikke stenging for godt på den tråden, blir heller å kjøre hardere linje fremover Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Åpnes visst i morgen elns.. Tørte ikke å stenge den for godt nei...pyse Blir nok ikke stenging for godt på den tråden, blir heller å kjøre hardere linje fremover Stemmer med på den.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 OMFG!! Nå bør nevøen min være fornøyd!! Har "skaffet" han 8GB med tom&jerry som tilsvarer 115episoder!! Han er helt vill etter tom&jerry. Han kommer til å bli helt krakilsk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Blir nok ikke stenging for godt på den tråden, blir heller å kjøre hardere linje fremover Tommel opp for det Men bare ikke misbruk makten...kommer ikke mye godt ut av det Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 OMFG!! Nå bør nevøen min være fornøyd!! Har "skaffet" han 8GB med tom&jerry som tilsvarer 115episoder!! Han er helt vill etter tom&jerry. Han kommer til å bli helt krakilsk. Tidlig skal de lære at normer og regler er til for å brytes Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Nå har jeg aldri giddet å sette meg inn i GMail, men WTF er poenget med 1GB mailkonto (evt GMail generelt)..? Jeg har en Hotmailkonto til suspekte registreringsting og en på domenet mitt som jeg bruker til dem jeg stoler på.. Holder ikke dette, har GMail noe mer snadder osv..? 1 GB plass Veldig raskt å bla seg rundt (utrolig (!) i forhold til hotmail) Veldig bra system for å kategorisere og systematisere mailene Kan lage filtre for å automatisk kategorisere mail Tastatursnarveier (f.eks. "c" for "compose new mail") Preview av mailen i innboksen. (Etter emnet kommer starten av mailteksten) De beste mailadressene er ikke tatt enda, som hos hotmail Mail som replyes vises som en samtale (litt vanskelig å forklare) Vitsen med å være tidlig ute, er å skaffe seg en/flere god adresser før rushet starter. GMail passer forresten veldig godt til en spam-konto. Man har såpass mye plass og et godt søkesystem, så man trenger aldri å slette den registreringsinfoen som kan bli viktig, og det er lett å finne seg fram til det passordet eller lignende som du plutselig trenger. Endret 29. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 http://www.gmailswap.comGjør som meg: si du er en lekker 15 år gammel jente, si du bytter mot bilder, surf til deiligst.no, send noen bilder derfra, og begge er fornøyd Det funka jo utrooolig bra da! tok 1 min så fikk jeg invite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg