Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk.... :blush::love:

Men nå til noe hyggeligere...ka har skjedd i det siste? Noe nytt? Selv kommer eg fra borestrand og vi hadde det dritt fett. Klarte da seff å tråkke over i fylla og nå går eg rundt og halter og det samme gjør hunden siden han også skadet seg. :!:

Anyways været var greit den første dagen men eller bare overskyet og mye vind.

Lenke til kommentar

Nei det er bare at eg foretrekker å si Amerikansk staffordshire terrier siden "amstaff" forkortelsen er så utrolig negativladdet at det ikke er vitsi å nevne det engang. Snakket med hunde eier og de har sagt å så skjønn hund. Hvilken rase er det? Amerikansk staffordshire terrier sier eg og de sier åhh så fin og snill den er. Så har de tenkt litt og spurt.. er det en slik "amstaff" ja sier eg og de blir redd og tør ikke lenger å la hunden sin leke med min. Rare folk. Husker bare det negative de hører om på tv og slikt.

 

Edit: Mye leif men det gidder eg ikke bry meg om. :hrm:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
CPU: Intel Celeron *hyyl* og annet ;D

 

Hva er "og annet ;D"? Bare en kjøleribbe eller noe slikt? :hmm:

Altså, pokker, har tatt en copy paste fra noe annet :p Dang, *edite*

 

 

SnowDog_ Bare så det er sakt, darkness| spørte om og få den stengt, i allefall slik jeg har forstått det, men jeg er enig med deg at de som IKKE har sans for humor kan se på noe annet.. Den tråden var LATTERKULE :D

Lenke til kommentar
Jeg elsker techno !! Rettere sagt hardcore eller hardstyle :D Fyr opp noe ekstremt heftig så går de nok :D

Rart hvordan noen synes det er dritfett med slik musikk, mens andre virkelig hater det... Jaja. Vi er en sjelden rase! :)

 

 

Btw snowdog: G-orm tråden ble stengt etter fårespørsel av trådstarter.

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...