Staalkontroll Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Agreed SnowDOG_ Men det var "tråstartes ønske" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Takk takk.... Men nå til noe hyggeligere...ka har skjedd i det siste? Noe nytt? Selv kommer eg fra borestrand og vi hadde det dritt fett. Klarte da seff å tråkke over i fylla og nå går eg rundt og halter og det samme gjør hunden siden han også skadet seg. :!: Anyways været var greit den første dagen men eller bare overskyet og mye vind. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hehe, stakkars deg og hunden din da Får ønske bikkja di god bedring og hilse fra meg Det er en amstaff, right? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Yup. En "amstaff" Deilig å være hjemme men kjeder meg allerede. :/ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Yey, broren min hadde en amstaff før. Men han måtte selge den Why "amstaff"? Er det blanding eller noe slikt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Nei det er bare at eg foretrekker å si Amerikansk staffordshire terrier siden "amstaff" forkortelsen er så utrolig negativladdet at det ikke er vitsi å nevne det engang. Snakket med hunde eier og de har sagt å så skjønn hund. Hvilken rase er det? Amerikansk staffordshire terrier sier eg og de sier åhh så fin og snill den er. Så har de tenkt litt og spurt.. er det en slik "amstaff" ja sier eg og de blir redd og tør ikke lenger å la hunden sin leke med min. Rare folk. Husker bare det negative de hører om på tv og slikt. Edit: Mye leif men det gidder eg ikke bry meg om. Endret 29. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 CPU: Intel Celeron *hyyl* og annet ;D Hva er "og annet ;D"? Bare en kjøleribbe eller noe slikt? Altså, pokker, har tatt en copy paste fra noe annet Dang, *edite* SnowDog_ Bare så det er sakt, darkness| spørte om og få den stengt, i allefall slik jeg har forstått det, men jeg er enig med deg at de som IKKE har sans for humor kan se på noe annet.. Den tråden var LATTERKULE Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg elsker techno !! Rettere sagt hardcore eller hardstyle Fyr opp noe ekstremt heftig så går de nok Rart hvordan noen synes det er dritfett med slik musikk, mens andre virkelig hater det... Jaja. Vi er en sjelden rase! Btw snowdog: G-orm tråden ble stengt etter fårespørsel av trådstarter. Endret 29. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 .. Jepp, finnes ikke noen blandingsraser av mennesker da ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vel, liker du ikke hardcore/style, så er du ikke vår rase. Basta. Neida. Men... vel egentlig? Argh! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg er nok fra en annen planet jeg, meget sjelden rase Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 .. trur det.. ( kødda merræ ) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Dere er alle bare en bunsj med non-moens Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som har forslag til en ny signatur? Eller en genial quote jeg kan ha der? Burde vel kanskje høre på musikk og se hva jeg finner.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som har forslag til en ny signatur? Eller en genial quote jeg kan ha der? Burde vel kanskje høre på musikk og se hva jeg finner.. www.bash.org Evt bare "Jeg digger Marvil", den er jo alltid en slager.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) There are more love songs than anything else. If songs could make you do something, we'd all love one another. ~ Frank Zappa ~ ------------------ I'd rather be dead than cool. ~ Kurt Cobain ~ ------------------ Endret 29. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 There are more love songs than anything else. If songs could make you do something, we'd all love one another. ~ Frank Zappa ~ Den var bra Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Faen, så var recent pic post stengt...noen som er stor i kjeften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg