fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ikke sur HalTan Thea/sukkerspinn/whatever: Kjipt.. Vært sammen lenge? Krangel med to gode venner av meg som har vært sammen i nesten 2 år i helga.. Snakka i noen timer med begge.. Alt er bra igjen nå (Og er jævlig glad for det..) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 I'm Evil I'm Good I'm a God I'm a King I'm a lover I'm a hater I'm a player I'm Your Leder I'm .... The Evil Operator Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 I'm EvilI'm Good I'm a God I'm a King I'm a lover I'm a hater I'm a player I'm Your Leder I'm .... The Evil Operator I'm am god! "Connection Reset By Wabby" Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ikke sur HalTan Thea/sukkerspinn/whatever: Kjipt.. Vært sammen lenge? Krangel med to gode venner av meg som har vært sammen i nesten 2 år i helga.. Snakka i noen timer med begge.. Alt er bra igjen nå (Og er jævlig glad for det..) Jeg tror de har vært sammen i 10 mnd snart. Jeg leker fredsmegler. Vil egentlig kaste meg under dynen og sove. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Wabby: jeg har aldri sagt jeg er gud .. men jeg er en gud.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nei men FFS er nå dette noe å kave seg opp over? Når man slenger dritt om andre så må man fa*n tåle en spøk tilbake! Er vi gått helt tilbake på barnehagenivå her? Er maks aldersgrense blitt 18 år på SO3? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Wabby: jeg har aldri sagt jeg er gud .. men jeg er en gud.. En kebab gud... not more , not less Kjeder meg litt på jobb serru... Ingen som ringer, ikke noe å gjøre... 15 min igjen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 /me ringer Avidi support å klager på linja har vert litt mindre enn perfekt i dag .. (jeg brukte 3 minutter på å loade flere sider i dag ... bla VG.no DB.no hw.no osv) og jeg laster en en fil i bare 20Kb/s ... men det er jo torrent da Frykt din gud!... eller dyrker du Pizza GUD?! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 /me ringer Avidi support å klager på linja har vert litt mindre enn perfekt i dag .. (jeg brukte 3 minutter på å loade flere sider i dag ... bla VG.no DB.no hw.no osv) og jeg laster en en fil i bare 20Kb/s ... men det er jo torrent da Frykt din gud!... eller dyrker du Pizza GUD?! 815 33 105 - slå 2 og så 1 ... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dyrker deg Kebab Gud, kom hit å gi meg kebab, nå har det vært fiskemiddag to dager på rad. Sulten! Blir ikke mett av fiskeboller eller det som var til middag idag(ikke helt klar over hva det var, og så ingen grunn til å spørre da det var fiskebiter oppi) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 815 33 105 - slå 2 og så 1 ... Kommer man til deg da? Heh Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Unnskyld da. *bli snurt og trekke tilbake godhet* Greit Jon! Look what you did! Just kidding j00 spikey friend! :-) *gir klem til Jens* /me vil også ha en klem! Ser helst at jeg blir kalt et eller annet "spikey friend" greier jeg og. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dritt onsdager. Ikke en dritt å se på tv. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Unnskyld da. *bli snurt og trekke tilbake godhet* Greit Jon! Look what you did! Just kidding j00 spikey friend! :-) *gir klem til Jens* /me vil også ha en klem! Ser helst at jeg blir kalt et eller annet "spikey friend" greier jeg og. Hvorfor skal du få klem? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 815 33 105 - slå 2 og så 1 ... Kommer man til deg da? Heh *kremt* ... ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Frodi han er den store loddne flodhesten? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dritt onsdager. Ikke en dritt å se på tv. Ze president gikk på nrk2 tidligere i kveld.. Det er veldig bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg