scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 heheh! Uffe, blir så trøtt ass! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvor kom den fra? Kanskje han spiste ananas... Du må huske at du ikke er den eneste ananas'en i verden. (Daaaa løp jeg vekk fra denne djevelens maskin). Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Kanskje han spiste ananas... Du må huske at du ikke er den eneste ananas'en i verden. (Daaaa løp jeg vekk fra denne djevelens maskin). Er jeg vel. Faen til tulling av en kjæreste da. Først så ringer han meg i morges, spør om vi skal være sammen. Jeg sier at jeg må møte moren min i byen, og da blir han sur og slenger på røret. Når jeg ringer opp igjen er han så trøtt at han ikke kan prate. Da jeg kommer hjem fra jobb, kontakter han meg på msn. Later som alt er OK. Så skriver han "snakkes senere da", så skriver jeg "nei, det gjør vi ikke. jævla idiot!", så kaller han meg dramaqueen. Noen skal ikke ta kontakt heretter hvert fall. Jævla ape. Også skrev jeg natta-sms nå: sorry, men takler deg ikke akkurat nå. du oppfører deg ikke som en kjæreste i det hele tatt...mer som en ape uten hjerneceller. natta! Endret 28. juni 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Natta folks, jeg legger meg (Oversatt jeg legger meg om 2 timer ) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 AnAnAs, høres ut som du må flytte inn til darkness| og g-ormen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Yeah, Grandiosaen i ovnen og Colaen i kjøleskapet! Gleder meg til å se S&M og slappe av med grænndiss Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 AnAnAs, høres ut som du må flytte inn til darkness| og g-ormen Ikke sant? Jeg tror jeg skal true med det Jeg fortjener å bli behandlet som en dronning. MINST. Han behandler meg som møkk under neglene sine. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Yeah, Grandiosaen i ovnen og Colaen i kjøleskapet! Gleder meg til å se S&M og slappe av med grænndiss Klokka kvart på 2 om natten? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du AnAnAs ? het du razorbladekiss før eller er det jeg som roter? syns jeg har sett det bildet før men ikke ananas nicket Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) heheh, du kan flytte inn hos meg Men seriøst, bli sur av at du må møte morra di.. Nei, uff! Endret 28. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du AnAnAs ? het du razorbladekiss før eller er det jeg som roter? syns jeg har sett det bildet før men ikke ananas nicket Jada, det er meg. Liker å anonymisere meg selv Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jada, det er meg. Liker å anonymisere meg selv Phew, godt å vite at jeg ikke er helt bortreis etter å må ha holdt senga i 4 dager Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 heh! Uff, begynner og bli trøtt nå ass, må game noe snart! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 cs to da ppl ! Nei fysj å fysj ! *Lei av cs* -Eller kanskje ikke kom på wazelin da Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 heheh! Det skal vi faktisk nu ;D Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 @anananas; Finn en annen en. Tipper han taper mer å miste deg, enn omvendt.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 *ZzzzZzzzz* Noen som tør og stå stille i et ms på en Vietnam server jeg er på..?! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 @anananas; Finn en annen en. Tipper han taper mer å miste deg, enn omvendt.. Jammen, jeg får gaver jo Neida, han er skjønn. Men noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder. Kanskje jeg bare liker å ha det vondt sånn at jeg kan klage. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Yeah, Grandiosaen i ovnen og Colaen i kjøleskapet! Gleder meg til å se S&M og slappe av med grænndiss Sick bastard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg