Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Purify: Det suger, men alle Epiphone-gitarer er ikke slik. Vil alltid være kvalitetsvariasjoner. :shrug: Kjenner flere som spiller på Epiphone LP og er fornøyde nok. Er visst en god gitar å spille på, i hvert fall.

 

Jeg spiller så smptt, har en nokså standard akustisk som jeg klimprer på ved leilighet. Kjøper meg sannsyneligvis el etter sommeren en gang.

Lenke til kommentar

EDIT: Schmelk - Counten i selve tråden, og den utenfor, viser to forskjellige tall. Den "utenfor" (totalteller ved siden av tråden i kategorioversikt) viser èn post mindre enn tellerene i tråden. :shrug:

Telleren i tråden tar med det som starta posten og det gjorde ikke den andre..

 

Altså teller den i søppel antall svar, correct me if I'm wrong :yes:

Lenke til kommentar

HalTan: Joda, men det er veldig irriterende for de som får de med kvalitetsvariasjoner i negativ retning. Det er jo noe av det som kjennetegner en ikke særlig bra gitar, at det er kvalitetsvariasjoner. Du finner ikke mange som har en ekte Les Paul som er misfornøyd. Men du har et poeng, at Epiphone er piece of shit var å ta litt hardt i.

 

Hvilken gitar planlegger du å kjøpe da? :w00t:

Lenke til kommentar

EDIT: Schmelk - Counten i selve tråden, og den utenfor, viser to forskjellige tall. Den "utenfor" (totalteller ved siden av tråden i kategorioversikt) viser èn post mindre enn tellerene i tråden. :shrug:

Telleren i tråden tar med det som starta posten og det gjorde ikke den andre..

 

Altså teller den i søppel antall svar, correct me if I'm wrong :yes:

OK... Siden det står post nummer 30000 ved siden av min så regner jeg det som om jeg "vant" :p

 

EDIT: er det ingen "1337" Civ2 gamere her?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
HalTan: Joda, men det er veldig irriterende for de som får de med kvalitetsvariasjoner i negativ retning. Det er jo noe av det som kjennetegner en ikke særlig bra gitar, at det er kvalitetsvariasjoner. Du finner ikke mange som har en ekte Les Paul som er misfornøyd. Men du har et poeng, at Epiphone er piece of shit var å ta litt hardt i.

Det er klart. Men det er ikke alle som har 11.000 kroner å bruke på gitar heller, vet du. :)

 

Hvilken gitar planlegger du å kjøpe da? :w00t:

 

Si det du, tenkte faktisk noe i retning en Epiphone LP, men vi får se hvor mye den berømte pengeboksen inneholder når jeg føler meg flink nok til å våge meg over på EL. Kan tenke meg at det blir en eller annen form for Les Paul eller Strat. :shrug:

Lenke til kommentar

kaiern: Link til gitaren din takk :D

 

Min søte gitar. Nei, det er ikke en Les Paul-model/kopi selv om den har rimelig lik form. Det sier PRS selv, så jeg får stole på dem.

 

HalTan: Squire er en veldig god gitar til 2000,- kroner. Har en selv, det skjer faktisk at jeg spiller på den. Du kan få kjøpe min brukt for underkant av 1000 kroner :p

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...