Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<nvoetfiv> selimid...(rett fram) newada...(American state dude!) laer|B...(tenker på..learjet) GoD-K...(God like!) lahosos...(Gresk mytologi?) ratnocleT...(Ond demigod) naTlaH...(Dragenavn! Katla!) TuTAmpO...(La meg si egypt. Farao.) fF0nZzO...(yardie!) 3bycolisp...(den lespende ebyco) -sakluT...(sutteklut) Damn, var mange nick her som var fete baklengs jo :D:yes:

<nvoetfiv> .. jeg har seriøst lite å gjøre

Jeg burde gjøre noe konstruktivt istedetfor?

Lenke til kommentar

Okey... Nå blir dette muligens den 3dje posten min på rad her.. Men det ble jo dødt her som fy..

Vel, la oss prate om noe konkret de neste sidene, ok? Hvodan har dere det egentlig for tia? Altså, da snakker jeg alt.. Jeg vil påstå at vi har en såpass god "kjerne" her at det ikke skulle være ett problem?

Noen må starte? Ok?

Egentlig forandrer ikke en dritt seg for min del.. Jeg fortsetter å hate livet mitt, får ikke tatt igjen tapt søvn, MEN, jeg er blitt bedre til å skjule alt sammen. Tror jeg.. Vet ikke noe som helst om noe i den nåværende situasjonen.. Kanskje jeg bør være glad for det.. Men er jeg altså ikke.. Snarere motsatt. Sorry, skal ikke begynne å deppe nå..*sette på positiv musikk*

Men nok om det ffs.. Hvordan går det med dere da?

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...