Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hver gang du ser Audien? nei stopp sa jeg !!! *slår seg selv!* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Remote control me left, remote control me right, manipulate me up, manipulate me down..! (I mangel på noe bedre å skrive) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jaja, kjipt å ødelegge en bil, men det er bare en ting og til ting har man forsikring. Det var det jeg sa til pappa da jeg fortalte han at jeg hadde krasjet bilen litt. Litt=kondemnering Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 _sjefen: Det finnes forskjell. Hvis du ikke kan hele "saken" plz ikke si sånt da. For det er 2 helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 <nvoetfiv> selimid...(rett fram) newada...(American state dude!) laer|B...(tenker på..learjet) GoD-K...(God like!) lahosos...(Gresk mytologi?) ratnocleT...(Ond demigod) naTlaH...(Dragenavn! Katla!) TuTAmpO...(La meg si egypt. Farao.) fF0nZzO...(yardie!) 3bycolisp...(den lespende ebyco) -sakluT...(sutteklut) Damn, var mange nick her som var fete baklengs jo <nvoetfiv> .. jeg har seriøst lite å gjøre Jeg burde gjøre noe konstruktivt istedetfor? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Og forresten.. Gi fa*n i å plage bjaa mer folkens.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Plager noen han? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Lenge siden du har vært her Thea, nei, eller jo egentlig, det er en lang historie. Der var det for mange kommaer, men jeg orker ikke trykke backspace. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Plager noen han? Er vel ikke noe i veien med å researche litt før man eventuelt kommer med slke utsagn? : Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Okey... Nå blir dette muligens den 3dje posten min på rad her.. Men det ble jo dødt her som fy.. Vel, la oss prate om noe konkret de neste sidene, ok? Hvodan har dere det egentlig for tia? Altså, da snakker jeg alt.. Jeg vil påstå at vi har en såpass god "kjerne" her at det ikke skulle være ett problem? Noen må starte? Ok? Egentlig forandrer ikke en dritt seg for min del.. Jeg fortsetter å hate livet mitt, får ikke tatt igjen tapt søvn, MEN, jeg er blitt bedre til å skjule alt sammen. Tror jeg.. Vet ikke noe som helst om noe i den nåværende situasjonen.. Kanskje jeg bør være glad for det.. Men er jeg altså ikke.. Snarere motsatt. Sorry, skal ikke begynne å deppe nå..*sette på positiv musikk* Men nok om det ffs.. Hvordan går det med dere da? Endret 12. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det går bra her Jon. *gi litt godt-humør over til Jon* Sånn ja! Der ble du glad vel?? )) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) [Forsvars mode]Det var ikke bjaa som kræsjet bilen men det var hans onde tvilling[/Forsvars mode] Edit: PEnta in da house! Endret 12. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 INGEN kaller meg jon (Hva som helst anna en jon? Væærsåsnill?) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Unnskyld da. *bli snurt og trekke tilbake godhet* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 /me er som en GUD!!!! God, king, supreme ruler.. the whole shitt The EO! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Får ikke lagt meg pga jeg må ordne opp i et forhold mellom venninnen min og typen hennes.. Complicated! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Unnskyld da. *bli snurt og trekke tilbake godhet* Greit Jon! Look what you did! Just kidding j00 spikey friend! :-) *gir klem til Jens* Endret 12. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bummer... :/ I morra har vi OD, og da kan jeg være lenge oppe =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg