atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Og forresten.. Det er digg å kunne skrive flere poster etter hverandre i søppel uten å bli anklaget for spamming.. Takk for anti postcount..! Det jeg kom på at jeg skulle si, og det jeg ikke gadd å stresse med å edit'e var: Hvorfor har de ikke automatisk linjeskifte på lange ord? Og hvormor må alt sentreres da? Altså, sjekk på binær-tråden... For å svare må man scrolle ræva av seg, og fast reply boksen er tapt midt på en svær vidde.. Surr! Syns reply opplegget BURDE ligge på venstre side..!! Enig. Men.. Det er jo lissom bare å trykke enter 3-3 steder for de som lager tråden/poster da. Koden blir ikke ødelagt forde. Jeg gjorde det når jeg postet binært her igår natt. Endret 26. oktober 2003 av atticus Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Jeg synes du er kjempesnill også, atticus! )))))))))))) Edit: Fittesmiley. Endret 26. oktober 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Og hvorfor har ALLE begynt å kalle meg atticum ? [utenom soshal som er en snill og grei gutt.] Kansje det er noe du vil fortelle oss *grin* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Bra at folk endelig har skjønt at man skal ha lest alt! Tror jeg er en av ytterst få (to?) som har fått med seg alle SO-ene. Er vel bare b-real og meg igjen. Jaja, nå skal jeg føre inn det jeg mekka om Snorre. Ja, vi er en skjelden rase Daniel Vi skulle til å se en film her i grotta, men fant ut at det var ikke noe vits i...var crappy film Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 I sense hate.. Hate towards those who say what must not be spoken...attiCUM... A Jedi can not feel hatred! The force is weak with you! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Og hvorfor har ALLE begynt å kalle meg atticum ? [utenom soshal som er en snill og grei gutt.] Kansje det er noe du vil fortelle oss *grin* Ja det er det. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hola Señorita! Quanta costa Cerveza! Sol or coroña! we want to drink cerveza! We - are - old enough!! Let us drink cerveza. Hola Señorita. Quanta costa Cerveza. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Wow! We're going to Ibiza. Wow! Back to the island. Wow! We're gonna have a party. Wow! In deelletellerellene sea. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Gøy å spamme litt. Ikke at jeg har tenkt å gjøre det så mye igjen, men jeg trengler litt avkopling, og dere tilfredsstiller ikke nok. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) [quote name='sosohal' date='26/10/2003 : 21:17'] Hola Señorita! Quanta costa Cerveza! Sol or coroña! we want to drink cerveza! We - are - old enough!! Let us drink cerveza. Hola Señorita. Quanta costa Cerveza. [/quote] Et dårlig forsøk på spansk? Nå ser jeg på Lyn - Vålerenga og spiser Dumble kjærlighet. Eller, jeg spiste Dumble kjærlighet. Nå er det ikke mer igjen. Jeg får se å gå på kjøkkenet å hente meg noe godt før andre omgang starter, for nå er det nemlig pause. Snakkes etter kampen. Endret 26. oktober 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Et dårlig forsøk på spansk? Nei, det var refrenget til en av hitene til Boyzvoice. De nye smileyene er forferdelige, btw. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Et dårlig forsøk på spansk? Nei, det var refrenget til en av hitene til Boyzvoice. De nye smileyene er forferdelige, btw. Smilyene og hele layout'n er fattig... Skulle nesten tro at noen har fått en XP fetisj... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg synes Win XP ser pent ut jeg. Bare folk som er blitt veldig glade i å utvikle et ubegrunnet hat mot XP. Synes forumet er pent også, men smileyene, de suger hytte penis, ja. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Altså... Mye suger.. Syns de kunne fått smileyene fra det forrige forumet, minus psycho smiley.. Det som gjør at jeg holder ut er vel fast reply.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Og btw.. hvordan får jeg mindre skrift enn dette? (strls 1) Test: Kanskje dette funker? Endret 26. oktober 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 *savne PHPBB1-smileys* *savne frown-smiley* *savne mad-smiley* *savne evil-smiley* *savne roll-smiley* *savne glad-smiley* *savne de andre smiley* *savne mad-smiley mest* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er verden sånn at når man skal se på film så blir den helvetes mopeden stjålet!!! :gretten: Vel, dagen begynte bra ihvertfall! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er verden sånn at når man skal se på film så blir den helvetes mopeden stjålet!!! :gretten: Vel, dagen begynte bra ihvertfall! Der jeg bor har jeg hatt 2 innbrudd i bilen, en moped og to stykkler har blitt stjelt... Dritt verden, du har ikke noen tvilsomme naboer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tror ikke akkurat at vi får tilbake de gammle smilyene som vi hadde på PhPBB nei (de gammle altså,ikke PhPbb2) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nei, dessverre. ( Derfor fortsetter jeg boikotten min. Nå har jeg skrevet om islendingesagaene, og har bare kongesagaene, gisles saga og persongalleri fra gislses saga igjen, siden jeg driter i egils saga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg