Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Og forresten.. Det er digg å kunne skrive flere poster etter hverandre i søppel uten å bli anklaget for spamming.. Takk for anti postcount..! 

Det jeg kom på at jeg skulle si, og det jeg ikke gadd å stresse med å edit'e var: 

Hvorfor har de ikke automatisk linjeskifte på lange ord? Og hvormor må alt sentreres da?  Altså, sjekk på binær-tråden... For å svare må man scrolle ræva av seg, og fast reply boksen er tapt midt på en svær vidde.. Surr!  Syns reply opplegget BURDE ligge på venstre side..!!

Enig.

Men.. Det er jo lissom bare å trykke enter 3-3 steder for de som lager tråden/poster da.

Koden blir ikke ødelagt forde.

Jeg gjorde det når jeg postet binært her igår natt.

Endret av atticus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra at folk endelig har skjønt at man skal ha lest alt! Tror jeg er en av ytterst få (to?) som har fått med seg alle SO-ene. Er vel bare b-real og meg igjen.

Jaja, nå skal jeg føre inn det jeg mekka om Snorre.

Ja, vi er en skjelden rase Daniel :mrgreen:

Vi skulle til å se en film her i grotta, men fant ut at det var ikke noe vits i...var crappy film :grumpy:

Lenke til kommentar
[quote name='sosohal' date='26/10/2003 : 21:17'] Hola Señorita!
Quanta costa Cerveza!
Sol or coroña!
we want to drink cerveza!
We - are - old enough!!
Let us drink cerveza.
Hola Señorita.
Quanta costa Cerveza. [/quote]
Et dårlig forsøk på spansk? :cool:

Nå ser jeg på Lyn - Vålerenga og spiser Dumble kjærlighet. Eller, jeg spiste Dumble kjærlighet. Nå er det ikke mer igjen. Jeg får se å gå på kjøkkenet å hente meg noe godt før andre omgang starter, for nå er det nemlig pause. Snakkes etter kampen. Endret av DiMiles
Lenke til kommentar
Er verden sånn at når man skal se på film så blir den helvetes mopeden stjålet!!! :grumpy: :gretten:

Vel, dagen begynte bra ihvertfall!

Der jeg bor har jeg hatt 2 innbrudd i bilen, en moped og to stykkler har blitt stjelt...

Dritt verden, du har ikke noen tvilsomme naboer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...