Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kaiern: eier du ikke stolthet? Epiphone er bare piece of shit, kvaliteten på gitarene er ikke akkurat noe å skryte av, samme gjelder med mic'ene. Det er rett og slett billiggitarer. Nei, skal du først ha en Les Paul så kjøper du Gibson.

Nei, nå tar du alt for hardt i. Ja, Gibson er langt bedre, men å si at Epiphone-gitaren er "piece of shit" er bare piss. Rett og slett. >:(

 

EDIT: Schmelk - Counten i selve tråden, og den utenfor, viser to forskjellige tall. Den "utenfor" (totalteller ved siden av tråden i kategorioversikt) viser èn post mindre enn tellerene i tråden. :shrug:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
kaiern: eier du ikke stolthet? Epiphone er bare piece of shit, kvaliteten på gitarene er ikke akkurat noe å skryte av, samme gjelder med mic'ene. Det er rett og slett billiggitarer. Nei, skal du først ha en Les Paul så kjøper du Gibson.

Det er noe som heter penger her i verden. Det er noen jeg ikke har så mye av så jeg får kjøpt en Gibson.

Det er sannt at Gibson er mye finere, men Epiphone er fortsatt ikke bre dritt.

Funker fint med Epiphone til mitt bruk (så langt :p )

Den holde stemminga bra også. Min har blitt spillt mye på, å den har klart å holde stemminga nesten perfekt i 2 uker.

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Bandidos vant 30 k.

 

Anette: tror ikke den gitaren er så god å spille på, ser også ut som om det er sinnsykt kort hals på den? Men men, søt var den vel, I guess. :shrug:

???

 

Hos meg så står det at jeg har post nummer 30 000 og pelle har 30001

schmelk.jpg

 

Schmelk fikk 30k. Det er det som er prestisje!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...