Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært borte fra forumet i en uke!

Nei, det var ikke noen ban :p. Har vært og plantet trær ute på bondelandet. Jeg og to kompiser lå i en hytte med bare 12V strøm (solcellepanel), men det var gøyalt det. Vi holdt på med litt råkjøring med moped, med 3stk på og greier.

Ellers var det en liten hyttefest i går (på en annen hytte) med nesten hele familien (pappa, tanter og venner), mye godt i koppen der. Jeg måtte kjøre tilbake til gården som vi skulle bo på den siste natten, fordi pappa hadde fått litt for mye :D, ingen ting er som en Audi med framhjulsdrift på skogsvei! (i fylla..)

Når jeg da endelig er tilbake til forumet så er det nesten 100sider i SO3 jeg aldri kommer til å lese... Dere må slutte å skrive så mye! :wee:

Lenke til kommentar

Har vell kanskje med at jeg ikke er så stor cians fixsion ( <--please rett det noen) fan. Fatta egentlig ikke helt hva filmen handla om. Var jo at han fyren fikk sin avdøde kone igjen da han kom nær solaris. Nei det der var ikke noe for meg

:)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle spille gitar nå jeg. noen forslag evt. "noter" ( vet ikke hva det heter) til sanger jeg kan øve på selv om jeg bare kan Em, A7, A, (jukse :blush: ) G og D..

Smoke on the water er alltid like imponerende :devil: . Google it, og du vil finne!

DrE

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...