Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ser ikke problem i det jeg .. seiøst .."må ikke være rompis for å knulle en kompis" *grin* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Idag hadde jeg og noen venner det litt morsomt Vi var tre stykker på Toto (for de som ikke vet det, Toto er et gatekjøkken). Så på utsida der stod det en mann i godt over 40 åra i en gammel 525 og sitter der på tomgang i et kvarter ca, mens han venter på maten sin. Så går jeg bort til han da, med venne rundt han, for bare kødd, så latet jeg som om jeg var miljø geek da. Så fikk jeg kontakt med han, og han sveiva ned vinduet. så kommer følgende dialog sted: <BjaA> Du vet at det ikke er lov å stå på tomgang så lenge? <mannen> Jeg gjør det fordi det er kaldt ute <BjaA> Jeg er ute, både uten lue og jakke, jeg klarer meg fint...Kan du vennligst skru av motoren din? Den forurenser, og nå som du står stille trenger du ikke å ha den på, Dessuten er bilen din så gamel at den ikke har katalysator! <mannen> Det driter jeg i! det er kaldt ute, og jeg har BMW! <BjaA> Så du velger å skade naturen og miljøet? Dessuten har du vinduet oppe hele tida, så hvorfor ikke bare lukke det igjen, og skru av motoren? <mannen> Jeg gjør det som passer meg, hvorfor henger du her som det er så mye eksos da, langs veien? <BjaA> Fordi jeg venter på kjøpte mat her akkuratt... <mannen> Ta deg en tur til fjellet og gå litt, det vil du like...Så lo han og kjerringa...OGså spant han ut... Så kul azz! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hehe, det uttrykket der er old da, men allikavel. Man behøver ikke å være rompis for å rævri en kompis Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Haha! lol @ bjaa and his friends. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hehe, gjorde det for kødd igrunn da Men når fyren er over 40 år og kjører BMW med dama ved siden av og trur han er kul...Da må man virkelig begynne å lure litt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hehe, gjorde det for kødd igrunn da Men når fyren er over 40 år og kjører BMW med dama ved siden av og trur han er kul...Da må man virkelig begynne å lure litt Kjører ikke mora di BMW? Til du ødela den vel og merke.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bjaa: Det var genialt Skulle nesten tro at når man passerte 40 så hadde man skjønt litt mer.. Og når dama hans lo med han i tillegg? Seriøst.. Only in Skien! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hvorfor var det så spesielt at han hadde BMW! .. tror han at han er i en eksklusiv klubb eller? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kjører ikke mora di BMW? Til du ødela den vel og merke.. goddamn, du er evil Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Altså, nr du er 40 og har gammel bmw 525 og tror du er kul ,da er det noe galt da, skikkelig galt Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hvorfor var det så spesielt at han hadde BMW! ..tror han at han er i en eksklusiv klubb eller? Altså, de fleste rånerne is like "Hey, jeg er 34 år, jeg liker å briefe med bilen min(den med baksete) og kjøre runder med den i byen hele kvelden, og dagen, og ettermiddagen! En fjortis som sitter på i ny og ne er ikke å forakte heller! wooo!" Men jeg stakk en plass snart eller.no.. snakkes Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 goddamn, du er evil Nei egentlig ikke, men det hender jo man må trykke på noen knapper en gang i blant *grin* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 bjaa er fult klarover at han mosa morras BMW .. jeg har sett bilder!!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hadde fått et inntrykk av at bjaa ikke var 18/hadde lappen? er det feil? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 bjaa er fult klarover at han mosa morras BMW .. jeg har sett bilder!!! Og jeg har set bilen.. BjaA er tidligere Eurpoamester i utforkjøring Men men, nå er det en time igjen på jobb... vil hjem... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er alltid noen som må ødlegge en hugglig kveld ha...TUSEN TAKK FOR ****** I ****** Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er alltid noen som må ødlegge en hugglig kveld ha...TUSEN TAKK FOR ****** I ****** Man kan jo spøke litt om slike ting da Er jo tross alt en stund siden nå ... Anyway, ser du BMW mannen igjen , fin en loff eller noe å kjører den opp i eksosen på bilen hans... Da snakker vi Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hadde fått et inntrykk av at bjaa ikke var 18/hadde lappen? er det feil? Sikkert mange under 18 uten lappen som totaler morras BMW 520i .. (og da snakker vi om sen 90-talls.. altså ikke stygg) nei virker som bjaa er blitt leiseg nå ... beklager all shitt snakket Bjå... men Hey! morra di fikk jo en Nyere bil! : nå skal jeg slutte ..... nå for et personlig problem ... hvorfor i hælvete kan ikke Paramount ansette noen nye forfattere for Star Trek !!!!!!!!11111 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg ble forbanna på Artic som starta hele dritten idag....******, det går ikke en dag uten at jeg blir mint på det på en eller annen måte.... (ps, vi kan startte å spøke om det om 20 år ca.) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Fredrik har sagt tidligere at han ikke vil at noen skal ta det opp! Det skjønner jeg jævli godt, og jeg synes han takler situasjonen veldig bra. Jeg skjønner ikke vitsen med å spøke ang. det. Sorry, men det var bare teit Arctic. Håper ikke kvelden er helt hærpa, hadde fått panikk hadde det skjedd med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg