Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjeder kjeder kjeder meg!

Er det noe liv på #hw.no ?

Er såvidt jeg sier noe på undernet for tiden etter jeg ble bannet fra den kanalen :(

Hadde ikke skadet om noen startet en rally for å få meg unbannet derifra. (hint hint :p)

Skift ident, join #hw.no og skriv:

 

"El resistance!"

 

Da blir du sikkert unbannet.

Lenke til kommentar
Kjeder kjeder kjeder meg!

Er det noe liv på #hw.no ?

Er såvidt jeg sier noe på undernet for tiden etter jeg ble bannet fra den kanalen :(

Hadde ikke skadet om noen startet en rally for å få meg unbannet derifra. (hint hint :p)

Skift ident, join #hw.no og skriv:

 

"El resistance!"

 

Da blir du sikkert unbannet.

"Hæhæ".

Er jeg bannet så er jeg bannet. Så da holder jeg meg ute.

Lenke til kommentar
Kjeder kjeder kjeder meg!

Er det noe liv på #hw.no ?

Er såvidt jeg sier noe på undernet for tiden etter jeg ble bannet fra den kanalen :(

Hadde ikke skadet om noen startet en rally for å få meg unbannet derifra. (hint hint :p)

Hvis du har klarat å bli banned så er det sikkert en god grunn. Eller?

Lenke til kommentar
Kjeder kjeder kjeder meg!

Er det noe liv på #hw.no ?

Er såvidt jeg sier noe på undernet for tiden etter jeg ble bannet fra den kanalen :(

Hadde ikke skadet om noen startet en rally for å få meg unbannet derifra. (hint hint :p)

Hvis du har klarat å bli banned så er det sikkert en god grunn. Eller?

Jeg er bannet fordi jeg har noen kanskje 'sterke' meninger mot BBC, som er op der, derfor bannet han meg.

BBC: Gjerne kom med innvendinger om det ikke var akkurat derfor jeg ble bannet.

 

Så skal det også sies at jeg aldri eller sjeldent ytret de meningene på #hw.no, jeg holdt heller ikke noen av de skjult for BBC, har sagt til han flere ganger, vil han vite hva jeg sier om han, så trenger han bare spørre.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Det er kult med båttur nesten uansett vær. Er bare å kruse avgårde.

Mulig jeg kjøper en liten 22 fots båt bare for å bruke til vannski og småturer :cool:

 

Dama og ettpar veninner av henne synes det er morsomt å sitte i sånn stor badering sak som blir tauet av båt å spretter på bølgene. Jeg blir jo bare den helten hvis jeg får tak i noe sånnt hehe :p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

hoax - .. Du er ute etter belønning hører jeg ;P

 

mor og far har en 24" nidelv snekke, mens jeg, har en søt liten 9" ( spesiell sak, med dekk og vindskjerm :thumbup: ) med 10 hk. :devil::devil:

 

.. ( den bruker bensin så det er til og grine av :cry: , lommeboka er ALLTID flat på sommer`n )

Lenke til kommentar

Det er overskya ute nå, jeg som håpa på fitn vær idag :cry:

 

Men jeg fikk eksamenskarakteren min da, ble drit nervøs når mamma kom inn med det brevet. Turte nesten ikke åpne det! Bestemte meg for å åpne det og ble glad for at jeg stod, fikk fire. Var dritredd for å stryke siden vi ikke har gått igjennom det kapitelet før. Litt sent å sitte på eksamen og prøve å lære seg hva man gjør når familieøkonomien svikter.

 

Skal til bestevennina mi nå snart da, hun drar til nederland imorra..

Lenke til kommentar
Gratulerer Anette :) Bra karakter med hensyn til hvor lite dere fikk lært om emnet. Tror du er litt smart du ;) hehehe

Takk =)

 

Nå stikker jeg til sande jeg da, blir litt mye stress idag da. Siden jeg må hjem og rekke butikken før seks hvis det blir noe drekking ikveld og sånt...

 

 

Ha en fin dag alle sammen :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...