Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Troy oppsummert:

 

Stor slåsskamp - Brad Pitt flekser innolja muslker - slåsskamp - Brad Pitt flekser innolja muslker - Stor slosskamp + Brad Pitt og Orlando Bloom flekser innolja muskler og viser nesten tissetassen - stor slåsskamp - muskelfleksing fra diverse - slåsskamp - trojansk hest - gigantisk slosskamp

 

Spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Gratulerer :)

 

Sånn helt egentlig, føler du deg bedre nå enn det du gjorde på 3999 poster?

Ja...

 

Edit: men jeg er ikke så glad at jeg poster i gledesutbrudd. Egentlig har jeg hatt en lusen innsats på forumet de siste månedene. Jeg var oppe i 17 posts per dag, nå er jeg nede i 14.6 elns. Og i begynnelsen var jeg ikke aktiv i det hele tatt, så det er stress å kødde med post per dag-statsen. Hadde 130 posts for noen dager siden på en dag though.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Troy oppsummert:

 

Stor slåsskamp - Brad Pitt flekser innolja muslker - slåsskamp - Brad Pitt flekser innolja muslker - Stor slosskamp + Brad Pitt og Orlando Bloom flekser innolja muskler og viser nesten tissetassen - stor slåsskamp - muskelfleksing fra diverse - slåsskamp - trojansk hest - gigantisk slosskamp

 

Spennende.

ikke si alt som skjer da. du ødleger spennignen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Synes Troy var en 4/6 flim. Skal man diskutere drittfilm så vil jeg påstå Ringenes Herre er de mest oppskrytte filmene noensinne. Mest geniale film noensinne må være Fight Club. Definitly.

Ja, Fight Club er ikke dum den.

Lenke til kommentar
Ehm, har du i det hele tatt sett LOTR? :ermm:

Alle i extended version (utenom siste) har jeg sett 2 ganger. Alle andre har jeg vært på premieren på. Eneren er den eneste bra som bygde seg opp på en bra måte. Jobber selv med film og grunnen til at jeg har sett den så mange ganger er pga effektene som forøvrig er middelmådige.

Lenke til kommentar
Mest geniale film noen sinne er Pulp Fiction, udiskutèrbart. :)

Nei, Pulp Fiction er på andre plass. Fight Club er bedre :)

 

EDIT : Jeg digger Brad Pitt. Seriøst, han og Edward Norton er de beste skuespillerene noensinne.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Nei, Pulp Fiction er på andre plass. Fight Club er bedre :)

 

EDIT : Jeg digger Brad Pitt. Seriøst, han og Edward Norton er de beste skuespillerene noensinne.

Må si meg enig med HalTan her, Pulp Fiction er bedre. Du slår ikke Travolta/Jackson dialogene, de er bare så geniale!

Jo, Pitt / Norton er mer geniale.

 

Skal si meg enig i at det er genial dialog i Pulp Fiction, digger den filmen. Uansett : LOTR er ikke bra film.

 

Ja, The Matrix er genial.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Nei, Pulp Fiction er på andre plass. Fight Club er bedre.

Smal og behag. :)

 

EDIT : Jeg digger Brad Pitt. Seriøst, han og Edward Norton er de beste skuespillerene noensinne.

 

Nuvel. Må jo legge til Al Pacino, Christopher Walken (er det noen som IKKE liker ham?), og jeg har en nestenfetisj for figuren John Coffey i Den Grønne Mil, spillt av Michael Clarke Duncan.

 

:)

 

EDIT: Og ja, Edward Norton og Brad Pitt i Fight Club er suverene de også.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Åh, hvem liker ikke Walken eller Al Pacino ? Seriøst. Jo liker også John i Den Grønne Mil, men du må jo like han" i Den Grønne Mil.

 

Vinnie Jones er forresten en av mine store, tøffe favoritter.

 

Faen på deg HalTan, hvorfor nevne Pacino, vil se Godfather Part II nå! :cry:

 

EDIT : som haltan sa : Smak og behag ;)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...