Mr.Devil Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Han har sikkert glemt den, kjenner lukten av svidd mat Hoax? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sååå mange folk her, sååå få som sier no Har du ikke fått med deg at Thea, Kine og jeg er litt opptatt nå? hehe, neida jeg tror jeg legger meg snart jeg. Har hatt besøk av treminingen min fra oslo idag, lærte noen grep på gitaren Skal nok lære meg det ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jau eg går og legger meg også. Skal opp klokken 06 og vi skal til stavanger. Er ikke tilbake før mandag eller tirsdag. Kos dokkor folkens og ikke savne meg for mye da. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Suzze - Jepps akkurat ferdig å spise *Goodie* Mr.Devil - Hehe nope, svir aldri. Er ganskle flink til å lage mat Anette_87 - Mmkey, opptatt hehe. Gitar er kult ja, det klarer du sikkert å lære. Har du gitar hender da? Er vist fordel å ha litt lange fingre eller? SnowDOG_ - Hadet bra da, blir nok bra med Stavanger tur Endret 25. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jau eg går og legger meg også. Skal opp klokken 06 og vi skal til stavanger. Er ikke tilbake før mandag eller tirsdag. Kos dokkor folkens og ikke savne meg for mye da. Må bare flire når jeg ser bilde i profilen din..... goo tur...! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Anette: gitar er utrolig kult! Jeg elsker min PRS Tremonti utrolig mye Spillt lenge du? Snow: god tur, tar du med bikkja? Endret 25. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Anette_87 - Mmkey, opptatt hehe. Gitar er kult ja, det klarer du sikkert å lære. Har du gitar hender da? Er vist fordel å ha litt lange fingre eller? Har nok ikke lage fingre, men søss har en gitar. Holdt nesten på å kjøpe en rosa gitar fomet som en blomst på torsdag, de hadde den på filter i oslo. Dritfin! ps: dritt plug-in tIL winAmP Måtte skru den av og ta bort alle de store bokstavene.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Snow: god tur, tar du med bikkja? Yup. Kompisen tar også med seg hunden sin. Tror ikke de som leier ut til oss kommer til å bli så glade. De har jo en del dyr rundt omkring og der kommer vi med to amstaffer. Den til kompisen blir nødt å bruke munnkurv for å være på den sikre siden. Min eier ikke jaktlyst enda. Men men nå må eg gjøre ting klart og gå og legge meg. Bye. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 God tur snowDOG_! Da går ihvertfal jeg og legger meg, natti natt folkens Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 /me is zeh master @ staying awake. Bare se på mitt intellektuelle meg som klarer å skrive så tøft Jeg har bil og ikke noe å gjøre, gjør gjerne diverse tjenester for penger laget eggerøre nå da? Var det det beste du klarte å finne på? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 LoS - Hehe jepp, måtte jo ha meg frokost Dessuten er det godt, lett og raskt å lage Har funnet ut at jeg skal rydde litt på PC'n. Begynner å bli ille når jeg har 4 stk. 120GB harddisker fulle med greier. Påtide å brenne ut noe kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) /me is zeh master @ staying awake. /me is zeh master!11!1 Edit: Watch me reach 4k posts. Endret 26. juni 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er sent ute med å smake ting o.l, men "mild taco" var DRITDIGG! Beste frossen-pizzaen noensinne Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 /me is zeh master!11!1 Edit: Watch me reach 4k posts. Sorry for leifen Hoax: Tullball! Du skal selvfølgelig bare kjøpe flere harddisker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hihi. Wet-sex, da. *rope på Haltan* Han liker sånt... EDIT: [02:15] <Hal|Film> Zoolander = CRAP [02:16] * Hal|Film is now known as HalTan [02:17] <HalTan> OMG så drittfilm. [02:17] <N3m0> HalTan: for å si det MILDT, plottet så ELENDIG ut [02:17] <N3m0> Plot Outline: At the end of his career, a clueless fashion model is brainwashed to kill the Prime Minister of Malaysia. (more) (view trailer) [02:17] <sosohal> Hvorfor skrudde DU på den, HalTan? [02:18] <HalTan> sosohal: Jeg var nysjerrig. [02:19] <sosohal> HalTan: når man er nysgjerrig skal man eksprimentere med sex (leker, motsatte kjønn, trekanter osv), ikke se dårlige filmer. Endret 26. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 /me is zeh master @ staying awake.Bare se på mitt intellektuelle meg som klarer å skrive så tøft Jeg har bil og ikke noe å gjøre, gjør gjerne diverse tjenester for penger Var det det beste du klarte å finne på? Jepp Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er sent ute med å smake ting o.l, men "mild taco" var DRITDIGG! Beste frossen-pizzaen noensinne Sorry tu skuff you, ingenting slår *tadadadadadaaa* Grandiosa Pepperoni! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Så Troy nå, og for å OMG så drittfilm DRIT kjedelig. Sovnet flere ganger underveis... Jeajea. Natta. :zzz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg