Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det var liksom det jeg også reagerte på. Kan jo liksom ikke bare gi opp hw.no sånn helt uten videre. Men i profilen hans viser det 13 innlegg per dag (gjennomsnit). og hvis han da ikke har postet en eneste post på 7 måneder må han jo ha hatt et sykt gjennomsnitt da han var aktiv? :dontgetit:

Etter et spamraid en sommer da postcount'en forsatt gjaldt :wee:

Satt å tenkte på det. Har Kjetil Lura gitt opp hele hw.no nå? Han har jo ikke postet en eneste post siden 04/11/2003  :dontgetit:

Ser nok desverre slik ut ja :(

 

 

Man var alle n00b da man først postet sine første poster :wee:

Lenke til kommentar
enten så blir man spurt, drifter sia, ligger med adminene, eller gir alle adminene en pc hver, da blir du nok mod etter hvert

:lol:

 

Man oppfører seg eksemplarisk og ikke gjør tull og tøv og man viser at man er villig til å gjøre en innsats for forumet.

Eller man skriver artikkler osv.

 

Og jeg tror egentlig ikke det er så mange moderator-emner her i søppel, ikke at jeg egentlig er et så steikende bra et :ermm:

Lenke til kommentar
:lol:

 

Man oppfører seg eksemplarisk og ikke gjør tull og tøv og man viser at man er villig til å gjøre en innsats for forumet.

Eller man skriver artikkler osv.

 

Og jeg tror egentlig ikke det er så mange moderator-emner her i søppel, ikke at jeg egentlig er et så steikende bra et :ermm:

hm.. *banne, nå man skulle vært jente* Neida..

 

Takk for svar ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...