Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Excel er gøy når jeg får til. Men har litt problemer med å skrive fort..Det er det som sinker meg....Og hva som er forskjellen på nettolønn og bruttolønn.. Glemt det, visst...

Lenke til kommentar
Excel er et stort, styggt, plagsommt regneark som kun er til for å plage elever på allemen og gi deres lærere enda flere grunner til å kjefte de ut fordi de ikke har giddet å lære seg hurtigtasten for "summer". Kort oppsummert.

Fixed rup.gif

:lol:

Noen tar vist etter GTF her ser jeg :mrgreen:

You learn as you live :)

Btw: Ice Ice Baby!!!

EDIT: Digg da DiMiles, får du god sammvittighet når du sitter der foran pcen og sluntrer unna?

EDIT2: Nirvana - Heart Shaped Box

EDIT3: Gjett hvem jeg tenker på.. :grine:

EDIT4: Jeg må gjøre matte nå!

EDIT5: det ble mange edits! :cool:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Dette får vel være en oppvåkner til alle som bare tar utdannelse for syns skyld. Tar man utdannelse i noe man virkelig interesserer seg for, går det stort sett av seg selv. Men problemet for mange er at de ikke interesserer seg for noe som helst, og da har man desverre et lite problem. Dette vil så føre de samme personene i en jobb de heller ikke trives med, og ringen er sluttet. Synd men sant.

Lenke til kommentar

Faan i grønne h'elvete!

Surfekvoten på jobb er brukt opp igjen og får jeg ikke surfet på en eneste side og en del verktøy vi bruker funker ikke... *Lure IT folk*

Sitter på eksternmaskina, der kan jeg surfe og bruke nette men verktøyene funker heller dårlig...

Lenke til kommentar
Fra det ene til det andre... Jeg bestilte noe stuff til PCen fra USA her om dagen, og fikk pakken i går. Selvfølgelig manglet det noe som i følge pakkeseddelen skulle være der. :roll: Enten så har de glemt og legge det i esken, noe som er litt vanskelig å bevise... Eller så har tollvesenet stjålet det, som er ennå vanskeligere å bevise :grumpy:

Quoter meg selv jeg *grin* Puh, det ordner seg vist! Fikk nettopp svar at varene skulle sendes til meg. Er naturligvis en selvfølgelighet, men man hører jo om ymse historier...

Lenke til kommentar
Surfekvote? WTF? Har dere telenor?  :p:

på jobb ja ;)

Nei, de har lagt ny proxy med sånne teite regler.... Ikke spørr hvorfor. Men nå har en nettadmin kjørt hit og laget en spesialregel for meg til imorgen.

Jeg hadde klart å overskride kvoten min med 60%, og hvordan jeg klarte det klarer de ikke og forså... men jeg vet *grin*

----> WebRadio <----

Den stenger ikke før sesjonen er over... og når jeg byttet radiokanal så *kikk*

Edit:

Hadde dagens kunde nettopp!

-Brukere dere dynamiske eller sta....

-Vi bruker Dynamisk Ip med 5 timers leietid

-Okey! Det var alt, hade!

*Kliiing*

Litt stygt av meg å avbryte men klarte ikke å vente ... *grin* Hadde alle vært slik så hadde det vært en drøm på jobb..

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...