HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det ligger en faq på den addressen jeg skrev inn... du kan lese om hvordan du bruker FTP der. Jeg vet nok det veldig godt. Men nå som jeg har riktig adresse, så skal jeg slette bildene AnAnAs, just two sec. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg vet nok det veldig godt. Men nå som jeg har riktig adresse, så skal jeg slette bildene AnAnAs, just two sec. Hehe var ikke sånn ment. Tenkte at du visste hvordan du brukte FTP, men sånn spesifikt til AOL sine servere. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå har det gått tre minutter... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Æsj,æsj,æsj,æsj,æsj,dobbelt æsj og atter trippelt æsj! Verdens mest smakløse suppe til middag. Blomkålsuppe med 1 nanogram salt. Bon appetit! Blomkål suppe er godt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Æsj,æsj,æsj,æsj,æsj,dobbelt æsj og atter trippelt æsj! Verdens mest smakløse suppe til middag. Blomkålsuppe med 1 nanogram salt. Bon appetit! Blomkål suppe er godt! Det smaker #¤&/%¤%/#"¤ ingenting. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 AAAAA!! Jeg får faen ikke kobla til det helfittes AOL-møkket. Sorry AnAnAs, jeg gir opp. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 AAAAA!! Jeg får faen ikke kobla til det helfittes AOL-møkket. Sorry AnAnAs, jeg gir opp. Leste du FAQ'en? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Æsj,æsj,æsj,æsj,æsj,dobbelt æsj og atter trippelt æsj! Verdens mest smakløse suppe til middag. Blomkålsuppe med 1 nanogram salt. Bon appetit! Blomkål suppe er godt! Enig, det er nam. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tja, blomkålsuppe er i alle fall godt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 AAAAA!! Jeg får faen ikke kobla til det helfittes AOL-møkket. Sorry AnAnAs, jeg gir opp. Hmms, OK. Forstår deg godt, egentlig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Måtte bruke alle smaksløkene på en gang for å finne smaken, Fant bittelitt. Klarte og fordøye det ihvertfall. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Forresten tok jeg hevn på kjæresten for det han sa på onsdag. Jeg mobbet han for strykkarakterene høylytt på Spaceworld. Alle glana. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hrmp. Skulle sitte i bar overkropp og få litt farge på huden, men det er så satans mye skyer og drit. Sola forsvinner jo med en gang Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hrmp.Skulle sitte i bar overkropp og få litt farge på huden, men det er så satans mye skyer og drit. Sola forsvinner jo med en gang Næmmen, dakar! Burde ikke du begynne å trene til du skal i hæren? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hrmp.Skulle sitte i bar overkropp og få litt farge på huden, men det er så satans mye skyer og drit. Sola forsvinner jo med en gang Næmmen, dakar! Burde ikke du begynne å trene til du skal i hæren? Orker ikke å begynne å trene før jeg skal på roskilde. Skal da ha litt krefter igjen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Næmmen, dakar! Burde ikke du begynne å trene til du skal i hæren? Hvorfor skal han det? Han får jo bare dårlig karakter på fysisk form... er jo ikke no å grine over heh. Er jo bare militæret og det betyr jo ikke allverdens (hvis ikke du har lyst til å gjøre karriere da... *grøss*). Skal forresten selv til Bardufoss! woho! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 cypress hill - whats your number <---genialt jo Har egentlig aldri likt rap musikk men den var genial Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er vel ikke så lurt å komme til militæret som total pingle? No offence, B|Real... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har også prøvd å fjerne bilder for AnAnAs før, funker for f*en ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 cypress hill - whats your number <---genialt jo Har egentlig aldri likt rap musikk men den var genial Den sangen er det svakeste Cypress Hill har laget. Albumet for den delen også. Det er vel ikke så lurt å komme til militæret som total pingle? No offence, B|Real... Vel, jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg