Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faenfaenfaen.

 

Bestilte telt til Roskilde fra internett, butikk i Oslo. Valgte å betale med VISA, og få pakken hjem på døren. Får bekreftelsesmail om at posten skal ringe meg og finne et passende leveringstidspunkt.

 

Tror dere faen ikke jeg får hentelapp i posten nå a, og en SMS, MED OPPKRAV? Faen.

 

Så tar det seriøst 30min før jeg kommer gjennom til noen på det stedet, og det er bare "mjaaa, mjaaa, mjaa, kan se sånn ut ja, jaaa, jaaa, vi skal se på det". Fyren ble etterhvert medgjørlig da, så han skulle se om han kunne få triksa det til evt sendt meg et nytt et.

 

Ljugde og sa at jeg ikke hadde noen mulighet for å betale oppkrav fordi det var en gave fra min søster (noe det faktisk var, men jeg kan jo betale og legge ut, hallo), og at jeg ikke har muligheten til å hente det, fordi jeg bor laaaangt fra butikken og ikke har bil. Egentlig tar det 10 min å labbe, eller 2 min på scooteren.

 

Poenget er at det er ikke greit med butikker som driter seg ut, som lar meg ordne opp! Vi får se hva de klarer å trolle til.

 

Edit: Jeg skal bare la teltet ligge og gå i retur, og de sender meg et nytt hjem på døra, gratis, i morra :)

 

Edit2: Faen! Jeg har fått nye vilkår på forsikringa mi til mopeden. Egenandelen har gått opp fra 500kr til 2000kr, uten at jeg har fått noen reduksjon i premien. Betaler fean meg 5000kr i året for full kasko på en MOPED. Gjensidige kan brenne i HELVETE.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Heldigvis ikke steikende sol i dag også...puh, kan bli for mye av det gode av og til.

 

yepyepjeesp, må vel ta kveld snart :p forbanna TV1000 og Cinema 1, 2og 3 som sender alt bra på natten. Så Bulletproof monk nå på morgenen, litt kul :)

 

Blir andre boller når dama kommer hjem og "eier" TV'n når hun kommer hjem fra jobb...Begynner hun å skal se home and away caroline i storbyen, sex og singel liv og Ricki Lake så går jeg fra henne...

Får jo ikke sett american chopper eller noe morsomt på Discovery da.

 

Men jeg haret Ess i ermet ;) Det er min parabolog jeg som har betalt alle regningene for Canal Digital og Viasat + ekstrapakkene...

 

Nå skal jeg ut å sjekke posten, håper jeg ikke går meg bort (igjenn :ermm: )

Lenke til kommentar

Bandidos Pelle: Du får si gratulerer med dagen til pappaen din fra meg :D

 

Det er egentlig ikke så gale vær for å være Bergen i dag.

 

I kveld skal jeg på CheerCamp :D Skal liksom lære meg å bli en god cheerleader eller noe sånnt (som om jeg ikke er det fra før liksom). Det kna bli kos. Det er påmeldt sikkert 50 jenter, og 2 gutter. :D

 

 

ARG!! Hvorfor får jeg ikke lov å installere SP1 til WinXP??? Det irriterer meg nå...

Lenke til kommentar

Jeg har original cd, men den påstår at en eller annen stygg fil som ligger i mappen "System32" er i bruk, og at jeg må lukke alle programmer for å få installert SP1. Problemet er at jeg har lukket absolutt alt, til og med det aller meste på prosesslisten. Eneste jeg kommer fram til er at installasjonsprogrammet sikkert bruker filen selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...